تایپ روی هوا با صفحه کلید انگشتری هوشمند

به گزارش مجله خبری تیرول، این روزها سرک کشیدن به تلفن همراه برای کنترل شبکه های اجتماعی در راستای پست و کامنت گذاشتن تبدیل به یک عادت شده است که گاهی این عادت دردسرساز می شود چرا که بعضی از افراد حتی هنگام رانندگی نیز تمایل دارند شبکه های اجتماعی خود را چک کنند.

تایپ روی هوا با صفحه کلید انگشتری هوشمند

شاید بسیاری از ما این آرزو را داشته باشیم که بی نیاز به تایپ در صفحه کلید گوشی، بتوانیم انگشتان خود را روی هوا حرکت داده و مطلب خود را تایپ و ارسال کنیم در این جا باید گفت فناوری، رؤیا ما را به حقیقت بدل کرده است.

به همین دلیل یک شرکت با اختراع ابزار جدید به نام تپ استرپ سعی کرده اند آرزوی کاربران را جامه عمل بپوشانند به صورتی که با این ابزار می توان به راحتی در هوا شروع به تایپ کرد. تپ استرپ صفحه کلید جدیدی است که در خانواده فناوری های پوشیدنی طبقه بندی می شود. این ابزار هوشمند، شبیه انگشترهایی ساخته شده که هر کدام از آنها فناوری لیزر را شامل می شوند.

گفتنی است کاربر برای تایپ 10 انگشتی باید این انگشترهای هوشمند را به تمام انگشتان خود بپوشاند و سپس برای او یک صفحه کلید روی هوا نمایان می شود که کاربر می تواند با نوک انگشتان خود حروف مورد نظر را فشار دهد و متن دلخواه را تایپ کند.

این صفحه کلید هوشمند برای هر انگشت 31 حرکت مجزا را تشخیص می دهد و شرکت سازنده می گوید صفحه کلید مربوطه در 99 درصد موارد بدون کوچک ترین خطا متن های مورد نظر را تایپ می کند.

ویژگی این صفحه کلید هوشمند فراتر از موارد گفته شده است تا آنجا که می توان با فرمان صوتی این ابزار را کنترل کرد تا آنجا که بعد از گفتن کلمات و تشخیص صدا همه کلمات ادا شده توسط تپ استرپ تایپ می شود.

قرار است این گجت سازگار با تلویزیون های هوشمند، ویندوز، Mac OS X و علاوه بر آن دستگاه های iOS و اندرویدی ارائه شود.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 190

به "تایپ روی هوا با صفحه کلید انگشتری هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایپ روی هوا با صفحه کلید انگشتری هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید