بنچمارک های سری گوگل پیکسل 9 مقدار قدرت این گوشی ها را فاش کردند

به گزارش مجله خبری تیرول، گوگل سابقه خوبی در مخفی نگاه داشتن گوشی های پیکسل آینده اش ندارد و به نظر می رسد سری پیکسل 9 هم از این قاعده مستثنی نیست. پس از لو رفتن تصاویر پیکسل 9، 9 پرو و 9 پرو مکس، حالا تصاویر نتایج بنچمارک گوشی های پیکسل 9 نیز به بیرون درز نموده است که جزئیاتی در خصوص چیپست Tensor G4 را فاش می نماید.

بنچمارک های سری گوگل پیکسل 9 مقدار قدرت این گوشی ها را فاش کردند

بر اساس نتایج تست بنچمارک منتشر شده به وسیله سایت Rozetked، تراشه Tensor G4 دارای پیکربندی 8 هسته ای است: یک هسته Cortex-X4 با سرعت 3.1 گیگاهرتز، سه هسته Cotrex-A720 با سرعت 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A520 با سرعت 1.95 گیگاهرتز. از نظر تغییرات، G4 شاهد کاهش تعداد هسته ها است و نسبت به پیکربندی 9 هسته ای Tensor G3 به یک ساختار 8 هسته ای تغییر یافته است، در عین حال سرعت کلاک در تمامی هسته ها افزایش یافته است.

از روی تصاویر می توانیم ببینیم که امتیاز AnTuTu برای گوشی های پیکسل 9 از 1.07 میلیون تا 1.17 میلیون امتیاز متغیر است که پیکسل 9 پرو مکس بالاترین امتیاز را کسب نموده است. برای درک بهتر، مدل پایه پیکسل 8 حدود 900,000 امتیاز کسب نموده.

علاوه بر این، به احتمال زیاد گوشی تاشوی آینده گوگل که انتظار می رود در کنار سری پیکسل 9 عرضه گردد، مشخصات داخلی مشابهی خواهد داشت. در حالی که پیکربندی و عملکرد Tensor G4 با اسنپدراگون 8 نسل 3 فعلی قابل مقایسه است، اما گفتنی است که اسنپدراگون 8 نسل 4 تنها چند ماه پس از سری پیکسل 9 عرضه خواهد شد. این موضوع می تواند باعث گردد که پیکسل ها بار دیگر از نظر عملکرد خام، نسبت به سایر پرچمداران اندرویدی عقب بیفتند.

منظره عملکرد سری پیکسل 9 با تغییر مورد انتظار به TSMC برای تراشه Tensor G5 در پیکسل 10 پیچیده تر می گردد. TSMC به علت بهره وری انرژی و معیارهای عملکرد برتر شناخته شده است و این موضوع می تواند سری پیکسل 9 را با منظره یک پیکسل با عملکرد بسیار بهتر در آینده، در موقعیت چالش برانگیزی قرار دهد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1403 بروزرسانی: 13 خرداد 1403 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2369

به "بنچمارک های سری گوگل پیکسل 9 مقدار قدرت این گوشی ها را فاش کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنچمارک های سری گوگل پیکسل 9 مقدار قدرت این گوشی ها را فاش کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید