بریم بسازیم در عید نوروز 1400، دوربین خانه ما به قم می رود یا بوشهر؟ خبرنگاران

به گزارش مجله خبری تیرول، مستند مسابقه خانه ما در روز های پایانی پخشِ فصل دهم قرار گرفته است و در حالی مهیای فصل جدید می گردد که بریم بسازیم به نوروزِ تلویزیون می رسد.

بریم بسازیم در عید نوروز 1400، دوربین خانه ما به قم می رود یا بوشهر؟ خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، این روز ها قسمت های انتهای فصل دهم مستند مسابقه خانه ما از شبکه دو سیما پخش می گردد. فصلی که در قزوین می گذرد و به تعبیر احمد شفیعی تهیه کننده این مستند مسابقه تلویزیونی و مدیر استودیو نوبین باید گروه زودتر از این ها مهیای چنین شهر تاریخی مملوء از مردمان با فرهنگ، فعال و با نشاط می شد.

او همچنین به ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، تنوع غذایی و تعدد مکان های گردشگری این شهر اشاره نمود که تجربه بسیار خوبی را برای فصل دهم خانه ما رقم زد.

شفیعی به ساخت فصل یازدهم بعد از ماه مبارک رمضان اشاره نمود و به خبرنگار تسنیم گفت: قصد داریم فراوری این مستند مسابقه تلویزیونی را اواخر اردیبهشت 1400 همزمان با انتها ماه مبارک رمضان در شهر قم و یا بوشهر، شروع کنیم.

مدیر استودیو نوبین و تهیه کننده بریم بسازیم درباره فصل جدید پرماجرای این رئالیتی شو، تأکید کرد: این فصل، سه قسمت ویژه دارد که در جنوب کشور می گذرد. نمی گویم کدام شهر که بیشتر منتظرِ پخش آن باشید. هنوز در حال مذاکره ایم که شبکه دو یا سه سیما در بهترین زمان اوایل نوروز 1400 این فصل را روی آنتن ببرند. فصلی که اتفاقات جذاب و دلچسب با درون مایه قصه گویی را در معرض نگاهِ مخاطب قرار خواهد داد.

برنامه تلویزیونی بریم بسازیم با موضوع سازندگی و توسعه پایدار، فصل اول آن نوروز از شبکه سه روی آنتن رفت. شاید اتفاقی که در خانه ما و بریم بسازیم به وضوح دیده می گردد ایرانی بودنِ این مستند مسابقه ها است. حتی به تعبیرِ تهیه کننده این دو مستند مسابقه، کاملاً طراحی خودمان بوده و نمی توان گفت مشابه نمونه های خارجی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1582

به "بریم بسازیم در عید نوروز 1400، دوربین خانه ما به قم می رود یا بوشهر؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریم بسازیم در عید نوروز 1400، دوربین خانه ما به قم می رود یا بوشهر؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید