این گیاهان زیبایی بی نظیری به خانه شما می دهند

به گزارش مجله خبری تیرول، پرورش گل و گیاه در منزل یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که می توان در اوقات فراغت انجام داد.

این گیاهان زیبایی بی نظیری به خانه شما می دهند

برای تزیین قسمت های مختلف خانه می توانید از گیاهان آپارتمانی با رنگ ها و شکل های متنوع بهره ببرید. گیاهان آپارتمانی آویز در دکور منزل برترین گزینه برای نگهداری در ایوان ها و راه پله ها هستند. با خبرنگاران همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی آویز در دکور منزل

نگهداری گل و گیاه در خانه فواید زیادی دارد و این روزها محبوبیت زیادی پیدا نموده است. در ادامه می توانید چند مورد از فواید نگهداری گیاهان آپارتمانی را بخوانید تا برای خرید آن ها انگیزه بگیرید.

گیاه رژ لب یا اسکینانتوس رادیکانس

این گیاه را به خاطر گل های باریک و بلندش که شبیه رژ لب است می شناسند و زیبایی آن را تحسین می نمایند. این گیاه در نزدیکی پنجره های آفتاب گیر با میزان نور قابل توجه و البته غیرمستقیم، برترین رشد را خواهد داشت. خاک این گیاه باید همواره مرطوب باشد اما مراقب باشید که بیش از میزان به آن آب ندهید. کود دادن به گیاه باعث می گردد که گل های بیشتری بدهد و زیبایی خیره نماینده آن دوچندان گردد.

گیاه پرومیا یا قاشقی از گیاهان آپارتمانی آویز در دکور منزل

اگر جایی که قرار است گیاه آپارتمانی آویز را قرار دهید، شرایط مناسبی ندارد و دارای آب وهوای متغیر است، باید گیاه مقاومی را برای این کار انتخاب کنید. چون دمای هوا و تغییرات آن تاثیر زیادی در رشد گیاهان آپارتمانی دارد. برای چنین شرایطی، گیاه قاشقی برترین انتخاب است، زیاد به آب احتیاج ندارد و معمولا تازه کارها هم به خوبی می توانند از پس نگهداری آن بربیایند. فقط زمانی که خاک گلدان خشک شد، به این گیاه آب بدهید.

گیاه برگ بیدی زبرینا یا یهودی سرگردان

این گیاه را با نام های مختلفی می شناسند از جمله برگ بیدی زبرینا یا یهودی سرگردان. این گیاه معمولا به نگهداری کمی احتیاج دارد. زبرینا برگ های راه راه به رنگ سبز روشن و بنفش دارد. برگ بیدی در شرایط مختلف رشد می نماید و تقریبا سازگار است ولی اگر در فضایی نگهداری گردد که گاهی نور آفتاب بتابد، برترین عملکرد را دارد. برای آشنایی بیشتر با گیاهان آپارتمانی به مطلب این گیاه آپارتمانی انرژی منفی خانه را نابود می نماید سر بزنید.

فیلودندرون از گیاهان آپارتمانی آویز در دکور منزل

فیلودندرون یکی از گیاهان آپارتمانی آویز و محبوب است که معمولا به نور کمی احتیاج دارد و نگهداری از آن راحت است. برگ های این گیاه انبوه و سبز است و البته با رنگ های دیگر هم وجود دارد. خاک این گلدان باید همواره مرطوب بماند و بد نیست که هر چند وقت یک بار، به آن کود بدهید. گاهی اوقات در صورت لزوم می توانید آن را هرس کنید و ساقه های خیلی بلند را کوتاه کنید.

آکالیفا هیسپیدا یا آکالیفا دم گربه ای

این گیاه آپارتمانی به خاطر گل های خاص و متفاوتی که دارد و شبیه دم گربه است، زیبایی خیره نماینده ای دارد. البته آن را با عنوان گیاه کرم ابریشم هم می شناسند چون گل آن را می توان به کرم ابریشم هم تشبیه کرد. این گیاه را باید در کنار آفتاب گیرترین پنجره خانه قرار دهید. بهتر است که چند وقت یک بار به آن کود بدهید تا رشد بهتری داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب میز کنسول را کجای خانه بگذاریم؟را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2213

به "این گیاهان زیبایی بی نظیری به خانه شما می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گیاهان زیبایی بی نظیری به خانه شما می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید