اپل watchOS 7.0.2 را با رفع کردن مشکل مصرف زیاد باتری منتشر کرد

به گزارش مجله خبری تیرول، اپل با منتشر کردن به روزرسانی جدید watchOS 7.0.2 مشکل مصرف زیاد باتری در اپل واچ را برطرف کرد. بسیاری از کاربرانی که نسخه هفتم از watchOS را در هفته های گذشته نصب نموده اند نارضایتی خودشان را از مصرف زیاد باتری در این نسخه جدید، در شبکه های اجتماعی ابراز نموده اند.

اپل watchOS 7.0.2 را با رفع کردن مشکل مصرف زیاد باتری منتشر کرد

شما می توانید با رفتن به اپ Watch در آیفونتان این به روزرسانی جدید را بر روی اپل واچ خود نصب کنید. برای انجام این کار بعد از باز کردن این اپ بر روی قسمت My Watch بزنید و سپس قسمت General را انتخاب کنید و در نهایت بر روی به روزرسانی نرم افزاری (Software Update) بزنید.

بعد از انجام این کار ها نسخه جدید watchOS بعد از دانلود شدن بر روی اپل واچ شما زمانی که در حال شارژ شدن و در محدوده Wi-Fi آیفون شما باشد، نصب خواهد شد.

  • باگ iOS 14 مصرف باتری آیفون را افزایش می دهد

این نسخه جدید از watchOS 7.0.2 که به تازگی منتشر شده است باگ مربوط به مصرف زیاد باتری در این ساعت هوشمند را رفع نموده است. به نطر نمی رسد که در این نسخه جدید شاهد رخ دادن تغییرات دیگری باشیم.

اپل در صفحه مربوط به این به روزرسانی این توضیحات را نوشته است.

  • رفع شدن مسئله ای که باعث خالی شدن سریع باتری می شد.
  • حل کردن مسئله ای که باعث می شد بعضی از کاربران نتوانند از قابلیت ECG اپل واچ برای دریافت نوار قلب در کشور های مجاز استفاده نمایند.

باوجود اینکه به تازگی این نسخه از سیستم عامل watchOS 7 برای تمامی کاربران منتشر شده است، اما توسعه دهندگان این پوشیدنی هوشمند هم اکنون می توانند که نسخه بتای watchOS 7.1 را برروی اپل واچ شان نصب نمایند.

  • پخش زنده مراسم اپل برای معرفی آیفون 12

منبع: Appleinsider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1318

به "اپل watchOS 7.0.2 را با رفع کردن مشکل مصرف زیاد باتری منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل watchOS 7.0.2 را با رفع کردن مشکل مصرف زیاد باتری منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید