اپل برای کاهش ضخامت آیپد از نمایشگرهای OLED هیبریدی استفاده می نماید

به گزارش مجله خبری تیرول، بر اساس گزارش DigiTimes، اپل به منظور کاهش ضخامت آیپدها، تا سال 2024 به بهره گیری از تکنولوژی OLED هیبریدی روی می آورد. گفته می گردد با ترکیب زیرلایه های شیشه ای سفت و سخت OLED با لایه های نازک انعطاف پذیر، این فناوری منجر به ساخت نمایشگر های OLED هیبریدی باریک تر می گردد. بعلاوه ساخت این نوع پنل ها نسبت به نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر مقرون به صرفه تر تمام می گردد.

اپل برای کاهش ضخامت آیپد از نمایشگرهای OLED هیبریدی استفاده می نماید

اولین بار ماه ها قبل یک گزارش در خصوص کوشش اپل برای استفاده از پنل های OLED هیبریدی منتشر شد. البته در آن گزارش به دلایل متفاوتی در خصوص اتخاذ این تصمیم اپل اشاره شده بود. در همین رابطه، باید به شروع همکاری اپل با یک شرکت تایوانی به نام SMT برای فراوری بک کلایت های mimi-LED به منظور استفاده در آیپد پرو 12.9 اینچی و مک بوک پرو های نو اشاره کنیم.

گفته می گردد اپل به منظور توسعه خطوط فراوری این شرکت، بودجه قابل توجهی را به این موضوع اختصاص داده تا ظرفیت فراوری افزایش پیدا کند. در حال حاضر به غیر از آیپد پرو 12.9 اینچی، مک بوک پرو 14 و 16 اینچی هم از نمایشگرهای mini-LED بهره می برند. گفته می گردد طی هفته های آینده شاهد رونمایی از نسل نو این دستگاه ها خواهیم بود.

ظاهرا تا زمان آماده شدن تکنولوژی OLED هیبریدی، اپل به استفاده از نمایشگرهای mini-LED برای گجت های موردنظر ادامه خواهد داد و ظاهرا تا قبل از سال 2024، نمایشگرهای OLED هیبریدی آماده استفاده می شوند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1401 بروزرسانی: 20 مهر 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2211

به "اپل برای کاهش ضخامت آیپد از نمایشگرهای OLED هیبریدی استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برای کاهش ضخامت آیپد از نمایشگرهای OLED هیبریدی استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید