اطلاعیه سفارت ایران در ترکیه: خودداری از حضور در منطقه ها پر ازدحام و نامطمئن در سفر به ترکیه

به گزارش مجله خبری تیرول، سفارت ایران در ترکیه به هموطنانمان توصیه کرد که در هنگام سفر به این کشور از حضور در اماکن پر ازدحام و نامطمئن خودداری نمایند.

اطلاعیه سفارت ایران در ترکیه: خودداری از حضور در منطقه ها پر ازدحام و نامطمئن در سفر به ترکیه

سفارت کشورمان در ترکیه اعلام نموده است:

با توجه به وقوع بعضی حوادث ناگوار برای هموطنان، با تاکید در خصوص اهمیت رعایت مقررات شرایط فوق العاده در جمهوری ترکیه ، مجددا توصیه می گردد در صورت اقامت و یا ضرورت انجام مسافرت، با دقت نظر و توجه نسبت به هشدار های نمایندگی و سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و دستگاه های مربوط کشور میزبان، از حضور در اماکن پر ازدحام و نامطمن اکیدا خودداری نمایند.

رسانه های ترکیه پیش تر خبر داده بودند که پنجشنبه گذشته دو توریست ایرانی 29 و 40 ساله به وسیله شهروندان ترکیه ای به مراکز تفریحی برده شده بودند و در منطقه فاتح استانبول مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. این شهروندان ترک قصد اخاذی از دو توریست ایرانی داشته و از آن ها مبلغ بیشتری از آنچه که توافق شده بود را طلب نموده بودند که این موضوع باعث درگیری و ضرب و شتم میان آنها شد. در نتیجه این درگیری این دو توریست به شدت زخمی و مجروح و سپس به بیمارستان منتقل شدند که باوجود کوشش ها برای نجات آنها فرد 40 ساله جان خود را از دست داد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2007

به "اطلاعیه سفارت ایران در ترکیه: خودداری از حضور در منطقه ها پر ازدحام و نامطمئن در سفر به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه سفارت ایران در ترکیه: خودداری از حضور در منطقه ها پر ازدحام و نامطمئن در سفر به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید