استارت آپ های خارجی به نشست سرمایه گذاری فناوری می آیند

به گزارش مجله خبری تیرول، نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) با حضور سرمایه گذاران ارشد بیش از 11 کشور دنیا برگزار می گردد.

استارت آپ های خارجی به نشست سرمایه گذاری فناوری می آیند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) با حضور سرمایه گذاران ارشد بیش از 11 کشور دنیا برگزار می گردد.

در این دوره استارت آپ های خارجی نیز در کنار همتایان ایرانی، طرح های خود را عرضه می نمایند. دومین نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) هدف محوری خود را ارائه فرصت های سرمایه گذاری عنوان نموده است.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این باره گفت: در این دوره سخنرانانی از کشور های هند، ترکیه،. حضور خواهند داشت و در رابطه با آخرین تحولات نوآوری بین المللی نظرات خود را با شرکت نمایندگان در میان می گذارند

به گفته صدر خانلو: استارت آپ های خارجی نیز در کنار استارت آپ های ایرانی در این رویداد طرح های خود را عرضه می نمایند تا از فرصت حضور سرمایه گذاران بین الملی، استفاده نمایند. در این رابطه تا کنون بیش از 40 استارت آپ از کشور های مختلف، فرایند ثبت نام خود را تکمیل نموده اند.

دومین نشست سرمایه گذاری فناوری با موضوع ارائه فرصت های سرمایه گذاری در 15 و 16 بهمن ماه و به میزبانی پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق های اقتصادی وابسته به این معاونت و مشارکت بخش خصوصی، برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این رویداد به آدرس Tim.d8tten.org مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 812

به "استارت آپ های خارجی به نشست سرمایه گذاری فناوری می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارت آپ های خارجی به نشست سرمایه گذاری فناوری می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید