آبشار ولیلا ؛ جاذبه شگفت انگیز سوادکوه مازندران، عکس

به گزارش مجله خبری تیرول، سفر به جنگل های انجیلی برای همه گردشگران دوستدار طبیعت بسیار دلنشین است. جنگل های انجیلی در استان مازندران و شهرستان سوادکوه واقع شده است.

آبشار ولیلا ؛ جاذبه شگفت انگیز سوادکوه مازندران، عکس

در گوشه و کنار این شهر بسیار زیبا و سرسبز می توان جاذبه های بی شماری را پیدا کرد، به شرط آنکه کمی دقیق تر این شهر را جست و جو کنید.

در این شهر، روستایی قرار گرفته است به نام روستای ولیلا که در قلب آن جاذبه ای شگفت انگیز و زیبا در انتظار شماست، آبشار زیبایی که هم نام روستایی است که در آن قرار گرفته است. برای رسیدن به آبشار ولیلا باید از روستا گذر کنید.

پس از گذراندن راستا در امتداد یک رودخانه و پس از طی راستای در حدود 1.5 کیلومتر، به آبشار می رسید. ارتفاع آبشار در حدود 25 متر است، علاوه بر این آبشار، جنگل های این منطقه در فصل های بهار و تابستان و یا پاییز از جذابیت زیادی برخوردار هستند که همان جنگل های انجیلی را شامل می شوند.

بهترین زمان سفر به جنگل های انجیلی و آبشار دیدنی آن، جدا از آنکه در تمام فصول سال زیبایی خاص خود را دارند، از اردیبهشت ماه تا اواخر پاییز است که می توانید از این طبیعت شگفت انگیز نهایت لذت را ببرید. در ادامه، شما را به تماشای تصاویری دیدنی از این آبشار دعوت می کنیم.

منبع: گردشبان
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1595

به "آبشار ولیلا ؛ جاذبه شگفت انگیز سوادکوه مازندران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبشار ولیلا ؛ جاذبه شگفت انگیز سوادکوه مازندران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید