گیسو، قسمت بیست و یکم؛ کتایون همان گیسو است؟!

به گزارش مجله خبری تیرول، خبرنگارانـ قسمت بیست و یکم سریال گیسو به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری، چهارشنبه 30 تیر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

گیسو، قسمت بیست و یکم؛ کتایون همان گیسو است؟!

در خلاصه داستان قسمت بیست و یکم سریال گیسو آمده است:

در حالی که پلیس نتیجه آنالیز اثر انگشت قاتل هوشنگ و دوربین های مدار بسته را به دست آورده است، کتایون هم ناپدید می گردد...

رضا در رفت و آمد هایش پیش پلیس می فهمد که مظنون اصلی قتل هوشنگ کسی نیست جز حاج یونس. رضا وقتی با پدرش تماس می گیرد، او هم موضوع را تصدیق می نماید؛ بنابراین یک جرم دیگر به پرونده سنگین او اضافه می گردد و او کماکان فراری است. حاج یونس آن چه از هوشنگ درباره کتایون و گیسو شنیده است را به رضا هم می گوید. چیزی که باورش برای هر کسی غیر ممکن است و اولین واکنش مخاطب این است که دستش انداخته اند. اما چیزی نمی گذرد که رضا و سهیل دنباله موضوع را می گیرند تا بتوانند کتایون را پیدا نمایند. کتایونی که روز قبل در خانه آن ها بوده و نگاه های عاشقانه اش را با سهیل تا لحظه آخر ادامه داده است.

در جست و جوی رضا و سهیل شواهدی هم برای تصدیق موضوع پیدا می گردد. این که کتایون هر هفته به محله قدیمی گیسو می رود و آن جا به پدر گیسو و همسایه ها غذا می دهد می تواند این ظن را تقویت کند. رضا که حالا برادرش محسن را هم دستگیر شده می بیند تصمیم می گیرد همکاری کاملی با پلیس انجام دهد. معامله اش با پلیس هم این است که هر اطلاعات جدیدی به آن ها بدهد اطلاعات جدیدی هم از آن ها می گیرد تا بدین ترتیب پازل سریع تر ساخته گردد. رضا ماجرای گیسو و کتایون را به پلیس می گوید. پلیس هم مثل خود رضا موضوع را باور نمی نماید شوکه می گردد، اما در نهایت تصمیم می گیرد رازی را برای رضا فاش کند که این راز.

سریال گیسو در بیست و یکمین قسمتش همچنان درجا می زند. گوشه ای دیگر از داستان پیمان درگیر افرا و ماجرا های او است. افرا یک پیشنهاد کاری خوب به او می دهد و پیمان هم به روش خودش آن را می پذیرد. ماجرای افرا و لوسیا بیست و یک قسمت است که مثل یک تکه اضافی به سریال گیسو چسبیده است و نه تنها هیچ ارتباطی با ماجرای اصلی سریال برقرار نکرده است بلکه خودش هم در درون خودش عاری از هر گونه کشش و جذابیت است که با بازی لوس و بد و سطح پایین بازیگرانش تشدید هم شده است.

معلوم نیست که چه زمانی قرار است ماجرا های افرا و لوسیا با قصه اصلی پیوند بخورد و معلوم هم نیست که این ماجرا را به چه سو می کشاند، اما آن چه مسلم و تعیین است خسته نماینده بودن و درجا زدن این سریال است که چندین و چند قسمت بی فایده تکرار می گردد و به هیچ جا نمی رسد...

منبع: فرارو
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1794

به "گیسو، قسمت بیست و یکم؛ کتایون همان گیسو است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیسو، قسمت بیست و یکم؛ کتایون همان گیسو است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید