کره شمالی امن تر از لندن!

به گزارش مجله خبری تیرول، کره شمالی دروازه های خود را به سوی گردشگران روسی گشود.

کره شمالی امن تر از لندن!

اولین آژانس مسافرتی در مسکو برای تورهای گردشگری به کره شمالی مجوز گرفت تا مردم روسیه را در فرهنگ کره شمالی غرق کند و لذت سفری امن تر از قدم زدن در خیابان های لندن را برای مسافرانش رقم بزند.

شرکت روسی NKOREAN.RU به وسیله دولت کره شمالی مجوز گرفت تا تورهای حداکثر 10 نفره یا کمتر را برگزار کند و زندگی چندوجهی مردم کره شمالی را به اهالی نزدیک ترین همسایگانش نشان دهد.

میهمانان کره شمالی الزاماً باید قبل از سفر آنالیز شوند و همواره باید با یک نفر راهنما که رفتار مناسب گردشگران را به آنها گوش زد و امنیتشان را تضمین می نماید به این کشور سفر نمایند. تصویربرداری از تسهیلات استراتژیک و نظامی ممنوع است و گفت وگوی طولانی با شهروندان کره به هیچ وجه توصیه نمی گردد.

کره شمالی از شروع سال گذشته دو آزمایش هسته ای و چندین تست موشکی انجام داده که مخالف قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد بوده و تنش ها را در این شبه جزیره با مقررات نظامی شدید افزایش داده است.

دو مورد از آزمایش موشک های بالیستیک بین قاره ای در ماه جولای منجر به سخت تر شدن تحریم های جهانی علیه کره شمالی شد و دولت پیانگ یانگ را با مسائل مالی ناشی از تحریم های چندگانه شدیدتر روبه رو کرد؛ مسائلی که کره شمالی را وادار کرد به صنعت گردشگری برای پول سازی روی بیاورد.

گران ترین تور در این آژانس تور 15 روزه به کره شمالی و بازدید از فرهنگ این کشور است که حدود 2 هزار دلار تمام می گردد. این تور شامل بازدید از مزارع، کارخانه آب معدنی، معبد بوداییان، پیاده روی در کوهستان و معرفی غذاهای ملی و سنتی کره شمالی خواهد بود. بازدید از موزه های مختلف که مؤسس آنها کیم ایل سونگ، رهبر سابق کره شمالی، است نیز در این تور پیشنهاد می گردد.

بعضی گردش های دیگری که کمتر توصیه می گردد رفتن به ساحل و ریلکس کردن، بازدید از نمایشگاه هواپیما و جشنواره های مختلف است.

هنوز معلوم نیست که چنین تورهایی در میان روس ها چقدر پرطرفدار باشند؛ روس هایی که این روزها بیشتر در سفرهای اروپایی و اماکن گردشگری مقرون به صرفه مانند ترکیه و تایلند سرمایه گذاری می نمایند.

منبع: فوت و فن
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2178

به "کره شمالی امن تر از لندن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی امن تر از لندن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید