پذیرش مسافران در هتل ها مانند قبل ادامه دارد

به گزارش مجله خبری تیرول، براساس آخرین سخنان رئیس جامعه هتلداران ایران، ضدعفونی کردن هتل های ایران بخاطر ویروس کرونا انجام شده و پذیرش مسافران انجام می گردد.

پذیرش مسافران در هتل ها مانند قبل ادامه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مراحل اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

جریان چیست؟

جمشید حمزه زاده به افزایش کنسلی رزرو هتل ها به دنبال سرایت ویروس کرونا به ایران اشاره نمود و اضافه کرد: همه هتل ها، پیش از آنکه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دستورالعمل بهداشتی مقابله با ویروس کرونا را ابلاغ کند، وارد عمل شده و مراقبت های بهداشتی را شروع نموده اند. از مراکز اقامتی خواسته ایم تمام تجهیزات را ضدعفونی نمایند و توجه جدی در وضع موجود داشته باشند. او با بیان اینکه کنسلی هتل ها مطابق با بخشنامه ها و دستورالعمل های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام می گردد و هنوز شرایط اضطراری اعلام نشده که طبق آن کنسلی ها را اعمال کنیم، تاکید نمود: شرایط فورس ماژور را دولت ها مشخص می نمایند تا قبل از آن، هتل ها و سایر مراکز خدمات گردشگری نمی توانند چنین شرایطی را اعلام نمایند. به اضافه این که شرایط فورس ماژور در دستورالعمل ها تعریف شده و هر وقت اعلام کننند ما مطابق آن رفتار می کنیم و پول مردم را برمی گردانیم. حمزه زاده درباره اعمال محدودیت در پذیرش مسافر با توجه به سرایت ویروس کرونا در پهنه جغرافیایی بیشتری از کشور، اظهار کرد: هیچ محدودیتی در پذیرش مسافر مشخص نشد. ذات هتل مهمانپذیری است، در نتیجه نمی تواند از پذیرش مسافر خودداری کند. وی درباره خودداری بعضی هتل ها در تهران از پذیرش شهروندان بعضی شهرها و استان های مبتلا به ویروس کرونا گفت: نپذیرفتن مسافرانی از استانی خاص به هیچ وجه توجیه ندارد. ما هم از هتل ها چنین خواسته ای نداشته ایم و فقط از آن ها خواسته ایم موارد مشکوک را به مراکز بهداشتی اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 789

به "پذیرش مسافران در هتل ها مانند قبل ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش مسافران در هتل ها مانند قبل ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید