پاکسازی میدان آزادی از معتادان و موادفروشان

به گزارش مجله خبری تیرول، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای طرح پاکسازی میدان آزادی از معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر اطلاع داد.

پاکسازی میدان آزادی از معتادان و موادفروشان

سرهنگ منصور حمیدوند در گفت وگو با خبرنگاران در این باره گفت: میدان آزادی از نمادهای اصلی شهر تهران و حتی کشور عزیزمان ایران محسوب می گردد و به همین دلیل نیز گردشگران زیادی از شهرها و کشورهای مختلف از این فضای شهری بازدید می نمایند.

وی اضافه نمود: به همین دلیل نیز گزارش ها و درخواست های متعددی از سوی مردم به پلیس واصل شده بود، که خواهان پاکسازی میدان آزادی از معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر شده بودند، درخواستی به جا که البته پلیس نیز پیش تر در راستای انجام آن اقدام نموده بود، اما بامداد امروز پس از انجام چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی طرح گسترده پلیس برای پاکسازی میدان آزادی به مرحله اجرا درآمد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در اجرای این طرح نیروهای پلیس پیشگیری و دیگر پلیس های تخصصی نیز مشارکت داشتند، گفت: از ساعات اولیه بامداد امروز طرح پاکسازی میدان آزادی از معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن بیش از 100 معتاد متجاهر در فضاهای اطراف میدان آزادی و کوچه ها و معابر پیرامون ها جمع آوری شده و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

حمیدوند با بیان اینکه شش خرده فروش مواد مخدر نیز در این طرح دستگیر شدند، گفـت: از این افراد مقادیری موادمخدر نیز کشف و ضبط شد که ضمیمیه پرونده شان شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرح هایی در آینده نیز ادامه خواهد داشت، اظهارکرد: این طرح در راستای اجرای طرح های پاکسازی محلات بوده و ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 558

به "پاکسازی میدان آزادی از معتادان و موادفروشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی میدان آزادی از معتادان و موادفروشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید