هشدار پلیس درباره باز شدن چرخ خودرو در پیچ ها

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران گفت: باز نشدن ایربگ خودرو ها در تهران بسیار زیاد رخ داده است. در بعضی خودرو ها اگر کمی تندتر بپیچید؛ ممکن است چرخ خودرو باز گردد؛ ایربگ که جای خود دارد.

هشدار پلیس درباره باز شدن چرخ خودرو در پیچ ها

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2022/01/3.mp4

چرا خودروهای صفر نقص فنی دارند؟

نقص فنی خودروهای صفر داخلی، با سخنان این نمانیده مجلس بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

کاظم محمدی نیک خواه در این مورد در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: اول باید به این نکته توجه کنیم که حق با مشتری است. بعضی از قطعات خودرو از کشورهای دیگر تامین می شوند. بعضی دیگر از قطعات نیز در داخل کشور فراوری می شوند و ممکن است بخشی از قطعات فراوری شده دچار مشکل باشند.

او اضافه نمود: خودروسازان وظیفه نظارت بر این نوع فعالیت ها را دارند. خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت های خودروسازی برای چنین مواقع است. هنگام تحویل خودروها دفترچه ای به مشتری داده می گردد که بر اساس آن فرم، خودرو به مشتری تحویل داده می گردد. اگر ضعفی در خودرو باشد مشتری نباید خودرو را تحویل بگیرد. اگر بعد از تحویل خودرو دچار نقص فنی بود مشتری آن را به نمایندگی اصلی بر می گرداند تا شرکت قطعه ناقص را تعمیر کند.

این کارشناس خودرو ادامه داد: خودروسازها در سال یک میلیون فراوریی دارند و طبیعی است که در این اندازه نقصی وجود داشته باشد. اگر نقصی ها در قطعات اصلی خودرو باشد و خودروسازان نیز نتوانند آن خودرو را تعمیر نمایند، شرکت باید جوابگو باشد و موظف است که آن خودرو را تعویض کند.

محمدی نیک خواه گفت: اگر نمایندگی اصلی جوابگوی شکایات نبود، مشتریان باید به بخش خودرویی وزارت صنایع مراجعه و شکایات خود را از آن بخش پیگیری نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2133

به "هشدار پلیس درباره باز شدن چرخ خودرو در پیچ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس درباره باز شدن چرخ خودرو در پیچ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید