نقی زاده: مسئولان جم به فکر پارس جنوبی باشند، در جام حذفی با قرعه سختی روبرو شدیم

به گزارش مجله خبری تیرول، هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی از مسئولان شهر جم خواست به فکر این تیم جنوبی باشند.

نقی زاده: مسئولان جم به فکر پارس جنوبی باشند، در جام حذفی با قرعه سختی روبرو شدیم

میثم نقی زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما از لحاظ فوتبالی مشکل خاصی نداریم و در این شش بازی هم نتایج بدی نگرفتیم. الان هم که لیگ تعطیل گردیده است و خودمان را آماده بازی با پیکان در جام حذفی می کنیم. ما با قرعه سختی روبرو شدیم، ولی کوشش می کنیم تا در این بازی برنده شویم.

وی در رابطه با شانس موفقیت تیمش در جام حذفی تأکید کرد: در جام حذفی چیزی قابل پیش بینی نیست و می توان با برد در پنج بازی به فینال رسید و قهرمان شد. فصل گذشته هم خونه به خونه به فینال رسید و این نشان می دهد که هر تیمی می تواند در این مسابقات برای خودش شانس قائل باشد. ما هم کوشش می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و در اولین گام باید پیکان را از پیش رو بردایم که البته تیم پرقدرتی است.

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی با اشاره به مسائل مالی این باشگاه گفت: در این خصوص آقای تارتار صحبت های لازم را انجام داده است. ما واقعاً تیم خوبی داریم و حتی تیمی مثل استقلال را بردیم و در دیدار برابر سپاهان هم در ثانیه های آخر گل مساوی را خوردیم. امیدوارم مسائل مالی مان رفع گردد. از مسئولان جم می خواهم که به فکر تیم باشند و بیشتر برای پارس جنوبی وقت بگذارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 38

به "نقی زاده: مسئولان جم به فکر پارس جنوبی باشند، در جام حذفی با قرعه سختی روبرو شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقی زاده: مسئولان جم به فکر پارس جنوبی باشند، در جام حذفی با قرعه سختی روبرو شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید