ماریو کارت به میان خانه می آید

به گزارش مجله خبری تیرول، نینتندو از بازی جدیدی در مجموعه مسابقه ای ماریو کارت رونمایی نموده است، با این تفاوت که این بازی جدید، نه روی کنسول، بلکه به یاری اسباب بازی ها میان خانه بازی می گردد. بازی Mario Kart Live: Home Circuit قرار است تجربه ماریو کارت را به شکل واقعی تداعی کند.

ماریو کارت به میان خانه می آید

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بازی Mario Kart Live: Home Circuit در واقع به یاری سوییچ تجربه می گردد، اما مهره های اصلی آن ماشین های کنترلی هستند. یک ماشین کنترلی واقعی در خانه قرار می گیرد و بازی، خانه را تبدیل به یک زمین مسابقه می نماید. نهایتا به لطف دوربین روی ماشین، توسط سوییچ امکان تجربه یک مسابقه واقعی ماریو کارت فراهم می گردد.

جاده ها می توانند در هر نقطه ای از خانه ساخته شوند و بازی نماینده ها خودشان آیتم های مختلف و موانع را چه در داخل خانه و چه درون بازی، تنظیم می نمایند و بازی محیط خانه را به صورت واقعیت افزوده، به یک جاده ماریو کارت با موانع و چالش های مخصوص خود تبدیل می نماید. می توان جاده ها را شخصی سازی کرد و در آن ها برف، درخت یا آیتم های مختلف قرار داد.

بازی در حال حاضر دو شخصیت ماریو و لوییجی را دارد، که هر کدام با ماشین کنترلی جداگانه خود عرضه می شوند و بازی نماینده ها می توانند برای این دو شخصیت و ماشین های آن ها، در داخل بازی، لباس و آیتم جدید آزاد نمایند.

امکان تجربه Mario Kart Live: Home Circuit به صورت تک نفره تا چهار نفره وجود دارد. با این حال، هر کدام از بازی نماینده ها باید یک سوییچ، و یک ماشین کنترلی ماریو کارت و خود بازی را داشته باشند.

بسته Mario Kart Live: Home Circuit در روز 16 اکتبر (24 مهر) با قیمت 100 دلار برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. بازی در دو بسته جداگانه ماریو یا لوییجی قابل تهیه خواهد بود.

می توانید در ادامه تریلر و تصاویر بازی را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1208

به "ماریو کارت به میان خانه می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماریو کارت به میان خانه می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید