شرکت اپل آیفون SE جدید و ارزان قیمت را روانه بازار می نماید؟

به گزارش مجله خبری تیرول، به نظر می رسد شرکت اپل آماده پذیرش سفارشات زودهنگام برای آیفون ارزان قیمت است. درواقع پیشبینی می گردد این کار به زودی انجام گردد.

شرکت اپل آیفون SE جدید و ارزان قیمت را روانه بازار می نماید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، افزون بر پیشبینی عرضه گوشی جدید، حدس زده می گردد یک سخت افزار جدید به عنوان نسخه 2020 معرفی می نماید. دستگاه ارزان قیمت احتمالا آیفون SE خوانده می گردد.

این گوشی جدید یک محصول 4.7 اینچی است و از نظر تئوری بسیار شبیه به آیفون 9 است. این دستگاه کم هزینه مانند نسخه قبلی مقرون به صرفه سال 2016 آیفون SE نامیده می گردد. این در حالی است که از سخت افزار جدید 2020 برخوردار است. این دستگاه در رنگ های مشکی، سفید و قرمز موجود است و با 64، 128 و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می گردد. انتظار می رود این گوشی از پردازنده A13 اپل، همان تراشه موجود در آیفون 11، 11 پرو و 11 پرو پلاس استفاده کند.

اگرچه قیمت این دستگاه هنوز ناشناخته است، تحلیلگر برجسته اپل، مینگ چی کو اعلام نموده است که اپل میخواهد آن را از قیمت پایه 399 دلار بفروشد. سرنخ دیگری که آیفون SE جدید دارد اطلاعاتی است که در وب سایت خود اپل است. فروشگاه آنلاین اپل یک محافظ صفحه Belkin را برای آیفون SE، آیفون 7 و آیفون 8 ثبت نموده است.

به احتمال زیاد آیفون SE جدید برای کاربران آیفون که تمایلی به ارتقا از آیفون های قدیمی تر و در عین حال کاملاً قابل استفاده مانند آیفون 6 یا آیفون 6S ندارند، در نظر گرفته شده است. این غول فناوری همچنین میخواهد کاربران تلفن اندرویدی را که هزینه خرید آیفون ندارند را به خود جذب کند.

شاید منطقی باشد که اپل مدل ارزان قیمت خود را اکنون عرضه کند. طبق گفته های این غول فناوری، تاخیر آیفون 5G ممکن است اتفاق بیفتد.

منبع: انتخاب
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 963

به "شرکت اپل آیفون SE جدید و ارزان قیمت را روانه بازار می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل آیفون SE جدید و ارزان قیمت را روانه بازار می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید