روش های مهاجرت به کانادا

به گزارش مجله خبری تیرول، روش های مهاجرت به کانادا

کانادا دومین کشور وسیع جهان و شمالی ترین کشور قاره آمریکا است. با اینکه حدود یکصد سال از استقلال این کشور می گذرد و کماکان ملکه یا پادشاه انگلستان فرماندار کل این کشور را انتخاب می نماید و قانون کشور به امضا او رسمیت می یابد ولی در طی این مدت زمان توانسته است به رشد و توسعه چشمگیری دست پیدا کند. همچنین وسعت زیاد، منابع طبیعی فراوان، آب و هوای مناسب، دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر، امکانات اجتماعی و …. باعث شده تا افراد زیادی از سراسر جهان از جمله کشور ایران برای مهاجرت و زندگی در کانادا اقدام نمایند. متقاضیان ایرانی مهاجرت به کانادا می توانند برای مهاجرت به یکی از کشورهای ترکیه، امارات، ارمنستان، گرجستان و …مراجعه نمایند.

روش های مهاجرت به کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

کانادا بیش از 60 برنامه مهاجرتی دارد و هر کدام از آنها معیارهای خاصی برای افرادی که تصمیم به مهاجرت گرفته اند دارند همچنین قوانین و مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا به صورت ماهانه تغییر می نمایند بنابراین افراد متقاضی قبل از اقدام حتما باید از شرایط و قوانین جدید مهاجرت به کانادا آگاهی پیدا نمایند.

در ادامه خبرنگاران برای آشنایی بیشتر شما به تعدادی از روش های مهاجرت به کانادا اشاره می نماید.

مهاجرت به وسیله تحصیل

کانادا به دلیل داشتن دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر در سطح جهان، یکی از کشورهای محبوب دانشجویان برای ادامه تحصیل در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا است. افراد متقاضی برای مهاجرت با این روش باید از دانشگاه های معتبر در کشور خود فارغ التحصیل شده باشند، در رشته تحصیلی خود معدل بالایی کسب نموده باشند و مدرک زبان آیلتس با نمره 6 به بالا نیز داشته باشند.

مهاجرت به وسیله تخصص

مهاجرت به کانادا به وسیله روش تخصص کاری نیازمند کسب امتیازات کافی از نظر سن، سطح تحصیلات، سابقه کاری (مخصوصا نوع تجربه کاری)، تسلط بر زبان های انگلیسی و فرانسه (حداقل آیلتس 6 یا بالاتر در هر مقطع)، سرمایه کافی برای اقامت و … است همچنین داشتن پیشنهاد کاری از طرف یک کارفرمای کانادایی معتبر که به تصویب اداره کار کانادا رسیده است باعث افزایش امتیازات افراد متقاضی می شود.

مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا به وسیله سرمایه گذاری به یکی از بهترین و سریع ترین روش های مهاجرت تبدیل شده است. این روش مهاجرت به دلیل مزایایی که دارد همواره مورد توجه مدیران، سرمایه گذاران و صاحبان مشاغلی بوده است که توانایی سرمایه گذاری و یاری به اقتصاد کانادا را دارند.

مهاجرت به وسیله حرفه

اگر افرادای که متقاضی مهاجرت به کانادا هستند از طرف یک شرکت معتبر کانادایی که مورد تایید اداره کار کانادا است، پیشنهاد کاری داشته باشند همچنین تسلط کافی زبان و حداقل دو سال تجربه کاری معتبر در رشته خود داشته باشند می توانند برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 27 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 268

به "روش های مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید