رئیس سازمان میراث فرهنگی به کاشان و نطنز سفر می نماید

به گزارش مجله خبری تیرول، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امروز چهارشنبه 11 مهر به شهرستان کاشان سفر می نماید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی به کاشان و نطنز سفر می نماید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در سفر دوروزه خود به کاشان، موضوعات مرتبط با سه حوزه مأموریتی سازمان متبوع خود را با حضور تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی و مسئولان محلی کاشان آنالیز می نماید.

بازدید از بافت تاریخی قصبه نطنز، بازدید از کاروانسرای کوهاب، افتتاح هتل ممتاز قصر دنیا نطنز، زیارت امام زاده آقاعلی عباس، نشست با فعالان و تشکل های گردشگری و صنایع دستی برنامه های روز اول سفر مونسان به کاشان است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین فردا پنجشنبه 12 مهر کاروانسرای شهر باران آران و بیدگل، مجموعه رستوران و اقامتگاه اتابار و کاروانسرای شاه عباسی را افتتاح می نماید.

شرکت در همایش نیاسر، افتتاح اقامتگاه سنتی خانه پارسی، افتتاح اقامتگاه سنتی خادمی و افتتاح اقامتگاه سنتی سرای امید و شرکت در همایش نجوم و گردشگری فضاپایه به همراهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه های روز دوم سفر مونسان به کاشان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 63

به "رئیس سازمان میراث فرهنگی به کاشان و نطنز سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان میراث فرهنگی به کاشان و نطنز سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید