دیزاین ویلا باغ: جرارد رسماً سرمربی استون ویلا شد

به گزارش مجله خبری تیرول، اسطوره باشگاه لیورپول به عنوان سرمربی نو استون ویلا معرفی گردید تا برای اولین بار سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کند.

دیزاین ویلا باغ: جرارد رسماً سرمربی استون ویلا شد

جهت دریافت خدمات دیزاین ویلا باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استون ویلا که روز یکشنبه در پی تداوم نتایج ضعیف این تیم در رقابت های فصل جاری لیگ برتر انگلیس، به طور رسمی دین اسمیت را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد، امروز (پنجشنبه) به طور رسمی استیون جرارد را به عنوان سرمربی تازه خود معرفی کرد. جرارد 41 ساله که از سال 2018 راهنمایی رنجرز را برعهده داشت و قراردادش با این باشگاه اسکاتلندی تا سال 2024 اعتبار داشت، با پرداخت شدن غرامتی چهار میلیون پوندی از سوی باشگاه استون ویلا، به حضور سه ساله اش در گلاسکو رنجرز انتها داد.

اسطوره باشگاه لیورپول در اولین تجربه سرمربیگری اش دست به کار بزرگی زد و فصل پیش گلاسکو رنجرز را برای اولین بار از سال 2011 به قهرمانی لیگ برتر اسکاتلند رساند. او حالا چالش بزرگی پیش روی خود در اولین تجربه سرمربیگری اش در لیگ برتر انگلیس خواهد داشت و آن خارج کردن استون ویلا از بحران کنونی است. گفته می گردد او در سال پنج میلیون یورو از استون ویلا دستمزد خواهد گرفت که او را تبدیل به گرانقیمت ترین مربی تاریخ این باشگاه انگلیسی می نماید. جرارد تا سال 2024 راهنمایی این تیم را برعهده خواهد داشت.

جرارد در اولین اظهارنظرش به عنوان سرمربی تازه استون ویلا گفت: استون ویلا باشگاهی با تاریخ و سنت غنی در فوتبال انگلیس است و بسیار مفتخرم که سرمربی تازه این تیم هستم. در صحبت هایم اعضای هیئت مدیره، تعیین بود که برنامه های آنها برای باشگاه چقدر جاه طلبانه است و مشتاقانه منتظر یاری به آنها هستم تا به اهداف شان برسند.

وی اضافه کرد: مایلم صمیمانه از همه کسانی که با گلاسکو رنجرز در ارتباط هستند، به خاطر اینکه این فرصت را به من دادند تا چنین باشگاه نمادینی را راهنمایی کنم، تشکر کنم. یاری به آنها برای کسب رکوردشکنی پنجاه و پنجمین عنوان لیگ همواره صندلی ویژه ای در قلب من خواهد داشت. برای بازیکنان، کادر فنی و طرفداران رنجرز برترین ها را برای آینده آرزو می کنم.

استون ویلا در حال حاضر با 10 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس ایستاده است و با چلسی صدرنشین 16 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1922

به "دیزاین ویلا باغ: جرارد رسماً سرمربی استون ویلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیزاین ویلا باغ: جرارد رسماً سرمربی استون ویلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید