بازسازی آپارتمان: جایگزینی یا بازسازی ناوگان مورد استفاده در اورژانس روستاها، به شرط تخصیص بودجه

به گزارش مجله خبری تیرول، میعادفر گفت: نوسازی ناوگان مورد استفاده در سازمان اورژانس شامل همه مواردی می گردد که احتیاج به تجهیز و نوسازی داشته باشد و بسته به سنوات هر منطقه ای آمبولانس جایگزین یا بازسازی خواهد شد.

بازسازی آپارتمان: جایگزینی یا بازسازی ناوگان مورد استفاده در اورژانس روستاها، به شرط تخصیص بودجه

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در تبادل نظر با خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، اظهار کرد: خدماتی که پرسنل سازمان اورژانس کشور در بخش های مختلف ارائه می دهند شامل همه مردم در سراسر کشور حتی در روستاها و نقاط دور افتاده هم می گردد.

وی در ادامه توضیح داد: در بعضی موارد اگر فاصله تماس گیرنده و فردی که به خدمات درمانی اورژانس احتیاج دارد با ما زیاد باشد، برای افزایش سرعت عمل، از اورژانس هوایی استفاده خواهیم کرد و بر این اساس است که می گویم خدمات اورژانس شامل همه افراد در سراسر کشور است.

رئیس سازمان اورژانس کشور بعلاوه اضافه نمود: نوسازی ناوگان مورد استفاده در سازمان اورژانس شامل همه مواردی می گردد که احتیاج به تجهیز و نوسازی داشته باشد و بسته به سنوات هر منطقه ای آمبولانس جایگزین یا بازسازی خواهد شد.

میعادفر اظهار داشت: در صورت تخصیص بودجه و اعتبار مورد احتیاج برای تجهیز یا جایگزینی و بازسازی آمبولانس ها، ناوگان موجود در اورژانس که در روستاهای مختلف کشور مورد استفاده قرار می گیرد هم شامل این موضوع می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1991

به "بازسازی آپارتمان: جایگزینی یا بازسازی ناوگان مورد استفاده در اورژانس روستاها، به شرط تخصیص بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: جایگزینی یا بازسازی ناوگان مورد استفاده در اورژانس روستاها، به شرط تخصیص بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید