تفکیک و استفاده مجدد از پسماندهای ساختمانی سرمایه ای عظیمی را به چرخه ساخت و ساز برمی گرداند

به گزارش مجله خبری تیرول، شهر: شهردار تهران با اشاره به اهمیت تفکیک و بازیافت پسماندهای ساختمانی گفت: این کار باعث می گردد تا سرمایه عظیمی به چرخه ساخت و ساز بازگشته و از محیط زیست حفاظت گردد.

تفکیک و استفاده مجدد از پسماندهای ساختمانی سرمایه ای عظیمی را به چرخه ساخت و ساز برمی گرداند

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار شهر، پیروز حناچی، شهردار تهران در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های سازمان مدیریت پسماند به مناسبت روز جهانی زمین پاک در مجتمع آبعلی گفت: بخش عمده پسماندهایی که در شهر تهران فراوری می گردد، پسماندهای ساختمانی است.

او ادامه داد: پیش از این میزان فراوری پسماندهای ساختمانی در طول روز 45 هزار تن بوده که با پایین آمدن میزان ساخت و ساز این عدد روزانه به 30 هزار تن رسیده است.

شهردار تهران اضافه نمود: هر چقدر بتوانیم پسماندهای ساختمانی را به چرخه برگردانده و بازیافت کنیم سرمایه های بزرگ مصرف شده برگردانده شده و از محیط زیست محافظت می گردد.

او افزود: سایت حاضر توسط بخش خصوصی ایجاد شده و هدف از تشکیل این سایت تفکیک پسماندهای ساختمانی و تبدیل آن به شن و ماسه است تا مجدد در راستا ساخت و ساز مورد استفاده قرار گیرد.

پیروز حناچی ادامه داد: نگاه ما در حوزه مدیریت شهری و بازیافت پسماند نگاه جدیدی بود که براساس آن طرح جامع پسماند شهر تهران تدوین شده است.

شهردار تهران با اشاره به تپه های زباله پشت سرش گفت: تپه های پشت سر در دوره های قبل ایجاد شده است که در آن موقع فقط پسماندها دپو می شدند اما طرح جدید در سال 97 به بهره برداری رسید و این فاز دوم آن است که به زودی به بهره برداری می رسد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1656

به "تفکیک و استفاده مجدد از پسماندهای ساختمانی سرمایه ای عظیمی را به چرخه ساخت و ساز برمی گرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفکیک و استفاده مجدد از پسماندهای ساختمانی سرمایه ای عظیمی را به چرخه ساخت و ساز برمی گرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید