بازی ترسناک The Quarry از سوی سازندگان Until Dawn معرفی گردید

به گزارش مجله خبری تیرول، استودیوی بازی سازی سوپرمسیو گیمز با تهیه کنندگی 2K Games از بازی ترسناک شکار (The Quarry) رونمایی نموده اند. بازی شکار در سبک ترسناک نوجوانی بوده و برای کنسول های نسل 8 و 9 به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه آن هم 20 خرداد (دهم ژوئن) خواهد بود.

بازی ترسناک The Quarry از سوی سازندگان Until Dawn معرفی گردید

بازی شکار سطح جدیدی را برای سبک داستان سرایی معرفی کرد. بازیکنان ارتباط بسیاری با آن برقرار نموده و تجربه ترسناک جالبی را خواهد داشت. سازندگان این بازی کوشش بسیاری برای ساخت آن انجام داده اند. از طرفی شما باید تعدادی از کاراکترهای این بازی را فدا کنید! پس اینکه چه کسی در خاتمه زنده می ماند به طور کامل به شما بستگی دارد.

سخنگو شرکت توکی شرح داد:

در بازی شکار هر تصمیم شما، کوچک یا بزرگ، روی داستان بازی تأثیر خواهد داشت. همینطور اینکه انتخاب های شما روی اینکه چه کسی در خاتمه زنده بماند اثر دارد. در این بازی شخصیت های معروف هالیوودی مثل آریل وینتر (Ariel Winters)، جاستیس اسمیت (Justice Smith)، لین شای (Lin Shaye) و بسیاری دیگر حضور دارند.

زمانی که غروب آخرین روز کمپ تابستانی فرا می رسد، نوجوانان مرکز Hacketts Quarry تصمیم می گیرند یک جشن بگیرند. در این جشن هیچ بزرگسال یا کودک و حتی قانونی وجود ندارد! ناگهان همه چیز تغییر می نماید.

در دنیای این بازی افراد خطرناکی وجود دارند که در پی کشتن شخصیت های این بازی هستند. به همین علت شبی که قرار بود پر از شادی باشد، ناگهان خراب می گردد. در بازی شکار شما با موقعیت های بسیار دشواری روبرو خواهید شد. در اصل تصمیم شما ممکن است در همان موقع سرنوشت یک فرد را مشخص کند.

در بازی شکار شما با 9 نوجوان روبرو هستید. هر تصمیم شما روی فرایند داستان اثر گذاشته و به همین علت تجربه هر فرد با دیگری متفاوت خواهد بود. شما باید تا صبح داستان خود را ساخته و بازی را به اتمام برسانید. در این داستانی که ساختید، چه کسی زنده است؟ چه تصمیمی گرفتید؟ این موارد کامل به شما بستگی دارد. پس هوشمندانه انتخاب کنید.

سبک این بازی چیزی نزدیک به بازی Until Dawn است که در سال 2015 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. در آن هم شما باید سرنوشت چند کرکتر را مشخص می کردید. به طور کلی عناوین این سبک از لحاظ بصری به شدت زیبا هستند. به علت اینکه تمرکز بازی بیشتر روی داستان و جلوه بصری بوده و گیم پلی در اولویت پایین تری واقع شده است. حال شکار نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال باید دید که این بازی تا چه حد پیروز عمل خواهد نمود.

می توانید در ادامه تصاویر و تریلر منتشر شده از بازی The Quarry را ببینید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 2126

به "بازی ترسناک The Quarry از سوی سازندگان Until Dawn معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازی ترسناک The Quarry از سوی سازندگان Until Dawn معرفی گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ترسناک The Quarry از سوی سازندگان Until Dawn معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید