استخرهایی با منظره ها زیبا به سمت دریا

به گزارش مجله خبری تیرول، اغلب هتل های زیبا دارای چشم انداز ای عالی از محیط هستند که این موضوع بر زیبایی آن ها اضافه می نماید. البته جذابیت تماشای این منظره ها دوست داشتنی در حین شنا کردن در استخر هتل های مذکور بیشتر می گردد. در ادامه این مقاله از خبرنگاران به هتل هایی می پردازیم که دارای استخری زیبا با چشم انداز خارق العاده هستند و البته تمام تصاویر نیز از اکانت اینستاگرام [email protected] جمع آوری شده اند. گفتنی است که هتل های مذکور در سواحل پر زرق و برق قرار دارند.

استخرهایی با منظره ها زیبا به سمت دریا

هتل قصر Dubrovnik، کرواسی

استخر بزرگ هتل قصر Dubrovnik در کرواسی چشم انداز بسیار زیبایی دارد. این هتل لوکس دارای خدمات اسپا و امکانات فرق دارد. استخر این هتل زیبا چشم انداز ای شگفت انگیز به دریای آدریاتیک دارد که البته از بخش های مختلف این هتل نیز می توان این چشم انداز زیبا را مشاهده کرد. اما هرچه که باشد، چشم انداز ای که می توانید از استخر هتل قصر Dubrovnik مشاهده کنید بسیار جالب تر از سایر بخش های هتل است.

استراحتگاه Daios Cove Luxury، اکیس نیکلیس، یونان

استراحتگاه Daios Cove Luxury در ساحلی خصوصی در دریای اژه واقع شده است. این استخر نیز چشم انداز ای خارق العاده به سوی دریا دارد که شنا کردن در آن در زمانی غروب آفتاب، حس و حالی عالی را القا می نماید و چشم انداز ای بسیار زیبا در برابر دیدگانتان نقش می بندد.

هتل Rockhouse، جامائیکا

از نام Rockhouse می توان به ساختار کلی این هتل پی برد. هتل مذکور روی صخره های شهر نگریل در جامائیکا واقع شده است و به همین علت، نامه خانه سنگی را برایش انتخاب نموده اند. از تمام بخش های این هتل می توان منظره ها زیبایی از دریای کارائیب را مشاهده کرد. علاوه بر چشم انداز آبی رنگ دریا، جنگل های گرمسیری نیز این هتل را فراگرفته اند که سبزی زیبای آن ها نیز بر جذابیت این هتل و استخرش می افزاید.

هتل Four Seasons، جزیره Mahe، سیشل

هتل Four Seasons به لوکس بودنش معروفیت دارد و در حقیقت لوکس بودن همان موردی است که مسافران می توانند در جزیره Mahe آن را تجربه نمایند. جنگل های باشکوه و سواحل زیبا دور تا دور استخر این هتل را پوشانده اند و میهمانان در حین شنا می توانند تجربه بسیار دل انگیزی از منظره ها اطراف داشته باشند. علاوه بر استخر های کوچکی که ویلا های خصوصی این هتل دارند، Four Seasons دارای استخر بزرگی است که شنا کردن در آن بسیار هیجان انگیز است.

هتل Villa Honegg ،Burgenstock، سوئیس

استخر آبگرم هتل Villa Honegg که در دامنه زیبای کوهستان های سوئیس واقع شده است، چشم انداز بسیار خیره نماینده ای را در برابر چشمان میهمانان به نمایش می گذارد. استخر های سرپوشیده این هتل نیز دارای آب گرم هستند و علاوه بر این، موسیقی زیر آب نیز برایشان در نظر گرفته شده است.

هتل Katikies، سانتورینی، یونان

هتل Katikies به علت موقعیت بسیار خوبی که دارد، چشم انداز خیرهنماینده ای را برای میهمانانش به نمایش می گذارد. در استخر این هتل امکانات خوبی وجود دارد و کارکنانی نیز برای تامین احتیاج های میهمانان در نظر گرفته شده اند.

هتل Du Cap-Eden-Roc، آنتیب، فرانسه

استخر زیبای هتل Du Cap-Eden-Roc، چشم انداز خارق العاده ای از آب های آبی رنگ آنتیب را به نمایش می گذارد. زمانی که در استخر این هتل شنا می کنید، یک سمتتان چشم انداز ای بی نهایت از اقیانوس است و سمت دیگرتان را نیز صخره های بزرگ پوشانده اند.

هتل Hard Rock، Cancun، مکزیک

استخر بزرگ هتل Hard Rock در Cancun ساختاری شبیه به تالاب دارد و از بخش های مختلفی تشکیل شده است که میهمانان می توانند از آن استفاده نمایند و البته به دیدنی منظره ها اطراف نیز بپردازند. در این هتل شاهد استخری برای بچه ها و سه وان آب گرم هستیم که یکی از آن ها فقط برای بزرگسالان است.

هتل Karma Kandara، بالی، اندونزی

دیدنی سواحل گرمسیری زیبای بالی از هتل Karma Kandara بسیار هیجان انگیز است و این هتل منظره ها بسیار زیبایی را از محیط های اطراف به نمایش می گذارد. البته یکی دیگر از قابلیت های این هتل نیز خدمات لوکسی است که به مشتریانش ارائه می نماید.

هتل Marincanto، Positano، ایتالیا

با سکونت در هتل Marincanto می توانید منظره ها بسیار زیبایی را از دریای مدیترانه در یکی از معتبرترین روستا های ایتالیا دیدن کنید. استخر این هتل نیز چشم انداز زیبایی به سوی دریا و کوه دارد که استراحت در آن بسیار هیجان انگیز است. این هتل مجهز به حمام ترکی است و البته امکانات متفاوت دیگری نیز در آن ارائه می گردد.

استراحتگاه ساحلی Reethi، مالدیو

در استراحتگاه ساحلی Reethi اقیانوس تمام اطرافتان را فرا می گیرد و می توانید در ویلاهای خصوصی آن با منظره ها زیبایی به سوی اقیانوس اقامت کنید. گیاهان گرمسیری دور تا دور این استراحتگاه را پوشانده اند و ساحلی طولانی و شنی نیز در این منطقه وجود دارد.

هتل W Retreat Koh Samui، تایلند

اگر بعد از شنا کردن در استخر زیبای هتل W Retreat Koh Samui در تایلند خسته شدید، می توانید به سراغ مکان های موجود در هتل برای نشستن بروید و از خوراکی های سرخ شده هتل میل کنید. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، در استخر هتل W Retreat Koh Samui استراحگاه های کوچکی وجود دارد که تعدادشان به 74 عدد می رسد و میهمانان می توانند از آن ها برای استراحت کردن و خوردن خوراکی استفاده نمایند.

منبع: کجارو / allday.com
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1994

به "استخرهایی با منظره ها زیبا به سمت دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخرهایی با منظره ها زیبا به سمت دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید