ابلاغ شیوه نامه جدید تبلیغات گردشگری ، برای عرب ها طبیعت و برای اروپایی ها جاذبه های فرهنگی معرفی می شوند

به گزارش مجله خبری تیرول، مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری از آماده سازی شیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری و ابلاغ آن به ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 31 استان کشور اطلاع داد.

ابلاغ شیوه نامه جدید تبلیغات گردشگری ، برای عرب ها طبیعت و برای اروپایی ها جاذبه های فرهنگی معرفی می شوند

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

خبرنگاران: محمد ابراهیم لاریجانی با بیان این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف توسعه گردشگری کشور در حوزه تبلیغات به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی و ضرورت ساماندهی تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی بین المللی بویژه استانداردسازی، جهت دهی و اثربخش نمودن آنها منطبق با علایق و سلایق کشورهای بازار هدف، کلیه ادارات استانی متبوع و موسساتی که بنحوی از انحاء امور تبلیغاتی به ایشان ارجاع می گردد، ملزم به رعایت و اجرای شیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری شده اند.

وی اضافه نمود: علیرغم تنوع قابل ملاحظه اقلام تبلیغاتی و وسعت رسانه های موجود در این حوزه بنابر آسیب شناسی بعمل آمده از اقلام فراوریات ادارات کل استان ها فراوریاتی چون بروشورها،کاتالوگ ها، کتابچه ها و کلیپ های استانی مورد واکاوی و استانداردسازی نهاده شد. بر این اساس یکسان بودن اقلام و عدم تطابق با نیازهای مخاطب و بازارهای هدف در اغلب فراوریات مشهود بود.

لاریجانی با بیان اینکه بر اساس نتایج آسیب شناسی اجرا شده، از این پس اقلام تبلیغاتی گردشگری با رویکرد کشورهای بازارهدف فراوری خواهد شد؛ ادامه داد: به منظور اثر بخشی تبلیغات اجرا شده ضروری است اولویت بندی معرفی محصولات متناسب با علایق و سلایق کشورهای هدف و پتانسیل های گردشگری بالفعل و بالقوه در استان فراوری گردد. بعنوان مثال انتخاب عکس برای کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با تاکید برموضوع طبیعت و مناظر جنگلی، دریایی ، کوهستانی، آبشار، دریا، حیات وحش و اماکن مذهبی صورت پذیرفته و در ارائه مطالب تاکید بر سایر توانمندی ها همچون امکانات پزشکی، ذائقه و غذاهای ایرانی مد نظر قرار گیرد، اما برای کشورهای اروپایی و آسیایی مسائل فرهنگی و تاریخی مد نظر است و موارد مشابه دیگر.

مدیر کل بازاریابی و تبلیغات گردشگری با اشاره به اینکه امروزشیوه نامه تهیه و فراوری اقلام تبلیغاتی گردشگری به عنوان ریلی، جهت دهی و دستیابی به هدف غایی یعنی معرفی کشورمان در ساختاری معین و استاندارد را به همراه خواهد داشت، اضافه نمود: براین اساس کلیه ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری 31 استان و همه افراد فعال در حوزه تبلیغات گردشگری با اشراف به نوع بازار هدف، با هوشمندی کامل از نوع معین اقلام تبلیغاتی، رنگ مورد نظر، زبان، محتوا، عکس و غیره استفاده می نمایند.

لاریجانی همچنین با تاکید بر اینکه این شیوه نامه طی مدت زمان معین به روزرسانی خواهد شد، اضافه نمود: همزمان با رویکرد به روز ماندن این شیوه نامه، اعتبارات تبلیغات سال 98 به سوی علایق و ذائقه های کشورهای هدف هر استان مدیریت خواهد شد.

منبع: چمدان
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 318

به "ابلاغ شیوه نامه جدید تبلیغات گردشگری ، برای عرب ها طبیعت و برای اروپایی ها جاذبه های فرهنگی معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شیوه نامه جدید تبلیغات گردشگری ، برای عرب ها طبیعت و برای اروپایی ها جاذبه های فرهنگی معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید