پنجره سنگ یک شگفتی طبیعی

به گزارش مجله خبری تیرول، صخره پنجره , Navajo , آمریکا . ملت Navajo در ایالت آریزونا یک کشور مستقل هند است و بیش‌ترین مساحت را دارد که منحصرا متعلق به آمریکایی‌های بومی است . صخره پنجره یکی از رایج‌ترین شگفتی‌های طبیعی موجود در اینجا است .

پنجره سنگ یک شگفتی طبیعی

این محیط واقعا خیره‌کننده است : بسیاری از فیلم‌های غربی در اینجا مورد اصابت گلوله قرار گرفتند . در عین حال تشکیل سنگ طبیعی معمولا نقطه شروع برای مسافران است که می‌خواهند منطقه را کشف کنند . یک سیاهچاله طبیعی در یک دیوار ماسه‌ای یک شگفتی طبیعی واقعی است .
چرا به آنجا بروی ?
بازدیدکنندگان دوست دارند که طبیعت بکر , دره‌های عمیق و صخره‌های عظیم را کشف کنند . همچنین موزه‌های مختلفی وجود دارند که در آن می‌توان در مورد آمریکایی‌های بومی و سربازان Navajo Navajo که نقش مهمی در WW2 بازی کرده‌اند , یاد گرفت .
کی به آنجا بروی ?
از چهارم جولای اینجا تجلیل کنید و PRCA Rodeo را که در این زمان رخ می‌دهد تحسین کنید . همچنین در ماه سپتامبر به آنجا رفت تا از نمایشگاه " Navajo Nation " ( Navajo Nation ) دیدن کند . این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه هند در آمریکا است و شخص می‌تواند در مورد آداب و رسوم بومی یاد بگیرد , از تفریحات متعدد لذت ببرد و صنایع دستی رنگارنگ را بخرد .
چطور به آنجا برسیم ?
با استفاده از بزرگراه شماره 26 ایالات‌متحده و مسیر هند 12 به آنجا بروید . همچنین با هواپیما به فرودگاه محلی پنجره محلی وارد می‌شود . دور زدن با اتوبوس پنجره یک مقصد توریستی مشهور است بنابراین هدایت در منطقه آسان است .

انتشار: 31 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 12

به "پنجره سنگ یک شگفتی طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره سنگ یک شگفتی طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید