نیکبخت: استقلال نباید بابت صعود ناامید باشد، این تیم احتیاج به زمان دارد

به گزارش مجله خبری تیرول، مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که این تیم نباید بابت شکست دادن السد و صعود به مرحله بعدی ناامید باشد.

نیکبخت: استقلال نباید بابت صعود ناامید باشد، این تیم احتیاج به زمان دارد

علیرضا واحدی نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد وضعیت استقلال بعد از شکست برابر السد و انتقادهایی که از این تیم صورت گرفت، گفت: استقلال در بازی با السد نمایش خوبی نداشت و به هرحال اتفاقاتی افتاد که آن نتیجه به دست آمد. انتقاد کردن و صحبت در مورد ایرادهای تیم بد نیست، ولی در این شرایط نباید انتقادها تخریبی باشد، چون این تیم احتیاج به آرامش دارد.

وی با اشاره به شانس صعود استقلال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: استقلال نباید بابت صعود ناامید باشد. این درست است که کار استقلال برای صعود بسیار سخت است، ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. استقلال باید در بازی برگشت کمترین اشتباه را داشته باشد تا بتواند برای صعود امیدوار باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اینکه آیا خریدهای جدید استقلال توانسته اند برای این تیم بازدهی مثبتی داشته باشند، توضیح داد: استقلال بعد از جام جهانی بازیکنان تأثیرگذار و باکیفیتی را از دست داد و مهره هایی که به تیم اضافه شدند، احتیاج به زمان دارند. فعلاً نمی توان قضاوت دقیقی انجام داد، چرا که استقلال احتیاج به زمان دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 33

به "نیکبخت: استقلال نباید بابت صعود ناامید باشد، این تیم احتیاج به زمان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکبخت: استقلال نباید بابت صعود ناامید باشد، این تیم احتیاج به زمان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید