معاونان پرستاری و بهداشت وزارت بهداشت فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفتند

به گزارش مجله خبری تیرول، معاونان پرستاری و بهداشت وزارت بهداشت در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن اول شهریور (روز پزشک) را به جامعه پزشکی تبریک گفت.

معاونان پرستاری و بهداشت وزارت بهداشت فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفتند

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت وبدا در پیام دکتر مریم حضرتی آمده است: اول شهریور ماه سالروز میلاد دانشمند بزرگ و طبیب نامدار ایرانی، ابوعلی سینا، بهانه ای است که از زحمات قشر فرهیخته جامعه پزشکی قدردانی به عمل آید. بی شک روز پزشک، روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته ملتی است که اراده نموده تا با اقتدا به پیشکسوتان نامدار خود همچون گذشته خویش افتخار آفرینی نمایند.بی تردید اعتماد، بزرگترین سرمایه اجتماعی جامعه پزشکی است، از این رو کوششگران حوزه سلامت باید با اهتمامی افزون، نگران و نگهبان گوهر اعتماد مردم باشند.در این مقطع حساس، یکپارچگی و وحدت تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت برای تحقق سلامت فراگیر و پایداری و استمرار آن در جامعه بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.اینجانب روز پزشک را به آحاد همکارانم در حوزه سلامت تبریک عرض می کنم و به اساتیدی که درس اخلاق و ادب را را در مقام عمل می آموزند، درود می فرستم.

به گزارش خبرنگاران، در دکتر علیرضا رییسی آمده است: در پیشینه و سابقه تاریخ و فرهنگ عمومی کشورمان، طبابت از صندلی رفیع و طبیب از قداست خاصی برخوردار بوده است. در سالروز ولادت حکیم فرزانه و والامقام ابوعلی سینا و روز پزشک، ضمن یادآوری کوشش خستگی ناپذیر پزشکان این سرزمین، نام زنان و مردانی که در گسترش اخلاق، حکمت و انسانیت کوشیده اند را گرامی می داریم؛ آنانی که با کوشش، علم و دانش خویش درد و رنج را از جسم و روان بیماران می زدایند و شوق امید را در کالبد جسم و روح آنها می دمند. حقیقتا فضای جامعه پزشکی کشور معطر به وجود زنان و مردانی است که افتخار خدمت به مردم در اقصی نقاط میهن عزیزمان را با هیچ موقعیتی برابری نداده اند. روز پزشک فرصت مغتنمی است تا از همه همکاران خدوم و دلسوز جامعه پزشکی، بویژه پزشکان سختکوش و خستگی ناپذیر شاغل در شبکه بهداشت و درمان که در دوردست ترین مراکز جامع و پایگاه های سلامت کشور مشغول ارائه خدمت به آحاد ملت هستند، یاد کنیم و سلامت و بهروزی را از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان خواهان شویم.دست های شفابخش تان همیشه پر توان و دریای دانش، معرفت و فضلیت شما همواره بیکران باد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 21

به "معاونان پرستاری و بهداشت وزارت بهداشت فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونان پرستاری و بهداشت وزارت بهداشت فرارسیدن روز پزشک را تبریک گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید