لوچانو اسپالتی: می خواهیم نژادپرستی جایی در فوتبال نداشته باشد، عدم حضور طرفداران کارمان را سخت می نماید

به گزارش مجله خبری تیرول، لوچانو اسپالتی در آستانه بازی تیمش از یک کمپین بزرگ سخن گفت.

لوچانو اسپالتی: می خواهیم نژادپرستی جایی در فوتبال نداشته باشد، عدم حضور طرفداران کارمان را سخت می نماید

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ساسولو در هفته جاری رقابت های سری A از نژادپرستی و معضلات بزرگ این روزهای فوتبال سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان در این باره گفت: کمپین BUU یا همان برادران متحد دنیا راهی برای نشان دادن مخالفت با نژادپرستی است. ما در دنیا برادر هستیم و با یکدیگر اتحاد داریم. از همه انتظار دارم پیغام ما را انتقال دهند. امیدواریم و می خواهیم خشونت و نژادپرستی جایی در فوتبال نداشته باشد چون این رفتارها در فوتبال رسمیت ندارد.

اسپالتی درباره بازی تیمش اضافه نمود: عدم حضور طرفداران، کارمان را برای پیروزی برابر حریف سخت می نماید.از حمایت و ابراز احساسات طرفداران خود محروم هستیم. ساسولو فوتبال خوبی بازی می نماید. در بازی های اخیردر بهترین فرم خودمان نبودیم و باید مقابل ساسولو، کیفیت خودمان را به اثبات برسانیم. ناینگولان در حال ریکاوری است. راجا اخیرا مسائل بدنی داشت و به حمایت احتیاج دارد. او پس از بهبود به همان بازیکنی که می شناسیم، تبدیل خواهد شد. متاسفم او اخیرا پایین تر از حد انتظار ظاهر شده. دی فرای بازیکنی عالی است و کیفیت بالایی دارد. او پیشرفت زیادی داشته و انتظارات ما را برآورده نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 141

به "لوچانو اسپالتی: می خواهیم نژادپرستی جایی در فوتبال نداشته باشد، عدم حضور طرفداران کارمان را سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوچانو اسپالتی: می خواهیم نژادپرستی جایی در فوتبال نداشته باشد، عدم حضور طرفداران کارمان را سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید