لاتزیو، اینتر را در خانه اش حذف کرد

به گزارش مجله خبری تیرول، تیم فوتبال لاتزیو یک بزرگ دیگر را از گردونه جام حذفی ایتالیا خارج کرد.

لاتزیو، اینتر را در خانه اش حذف کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لاتزیو با فزونی در ضربات پنالتی بازی مقابل میزبانش، اینترمیلان در آخرین جدال مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها پیوست.

پس از تساوی بدون گل در 90 دقیقه قانونی این بازی استادیوم جوزپه مه آتزا، بازی در دو وقت 15 دقیقه ای دنبال شد که لاتزیو با گل ایموبیله در دقیقه 108 فزونی یک بر صفر را رقم زد، اما خطای منجر به اخراج رادو از لاتزیو، پنالتی گل شده ایکاردی در دقیقه پنجم وقت های تلف شده نیمه دوم وقت های اضافه را برای اینتر به ارمغان آورد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده گردد.

در این مرحله لاتزیو به فزونی 4 بر 3 دست یافت و به این ترتیب پس از حذف یوونتوس و رم، تیم بزرگ دیگری به نام اینتر هم از دور رقابت های جام حذفی ایتالیا خارج شد. گل های لاتزیو در ضربات پنالتی از طریق ایموبیله، پارلو، آچربی و لیوا زده شد و تنها دورمیسی ضربه اش را از دست داد. بروزویچ، ایکاردی و سوارس هم ضربات اینتر را به گل تبدیل کردند و با از دست رفتن شوت های ناینگولان و مارتنیس، اینتر شکست را پذیرفت. از طرفی لاتزیو به جمع میلان، آتالانتا و فیورنتینا در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا پیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 149

به "لاتزیو، اینتر را در خانه اش حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاتزیو، اینتر را در خانه اش حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید