فوتبال دنیا، والورده: روح بوتارکه چند باری خودش را به بارسلونا نشان داد!، لیونل مسی برگردد بازی مان بهتر می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، فوتبال دنیا - سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره پیروزی سخت تیمش در خانه رایووایکانو اظهارنظر جالبی انجام داد.

فوتبال دنیا، والورده: روح بوتارکه چند باری خودش را به بارسلونا نشان داد!، لیونل مسی برگردد بازی مان بهتر می گردد

به گزارش خبرنگاران، کمی بیش از یک ماه پیش بود که بارسلونا در خانه لگانس با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد و شب گذشته (شنبه) به نظر می رسید این اتفاق دوباره در شرف وقوع است و سرمربی این تیم ارنستو والورده را به شدت نگران کرد. البته در نهایت نحسی استادیو بوتارکه، خانه تیم فوتبال رایو وایکانو دامن بارسایی ها را نگرفت و آنها با گل های عثمان دمبله و لوئیس سوارس بازی 2 بر یک باخته تا دقیقه 87 را 3 بر 2 بردند و به روند پیروزی های شان ادامه دادند.

والورده در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: روح بوتارکه در نیمه دوم، هر کجای میدان را که نگاه می کردی ظاهر می شد اما در نهایت ما با یک بازی متفاوت پیروز شدیم. زمانی که شما مقابل تیمی بازی می کنید که توانسته نتیجه را برگرداند (رایو وایکانو باخت یک بر صفر را به پیروزی 2 بر یک تبدیل کرد) همیشه خاطرات اتفاقات مشابهی که در گذشته اتفاق افتاده پیش چشمان تان می آید و رایو وایکانو هم بازی می نماید و می جنگد تا کارهای خوب فراوانی را انجام دهد.

بارسلونا در این فصل از نظر دفاعی مشکلاتی داشته است و همین دلیل باعث شده است که از هفته دوم لالیگا نتواند دروازه اش را بسته نگه دارد.

والورده در این باره هم تأکید کرد: البته در بازی مقابل اینتر (دو هفته پیش در لیگ قهرمانان اروپا) گل نخوردیم. امشب هم 3 گل زدیم پس مسئله ای نیست. ما الان بهتر بازی می کنیم چون بازیکنان مان به یکدیگر نزدیک شده اند اما هنوز هم باید کار کنیم. جدول رده بندی لالیگا

زدن گل تساوی در دقیقه 87 تنها نکته مثبت بازی عثمان دمبله بود که در کل شب ناامید کننده ای داشت. با این حال والورده از عملکرد بازیکن فرانسوی اش رضایت داشت. او تأکید کرد: ما از او انتظارات زیادی داریم. دمبله امروز می تواند تأثیرگذار باشد و با گلی فوق العاده به ما یاری کرد تا برنده بازی شویم.

بازی بعدی بارسلونا در خانه اینتر در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است. والورده در پاسخ به این سؤال که آیا لیونل مسی به این بازی خواهد رسید یا نه بیان کرد: باید وضعیتش را در تمرینات مان در طول هفته ارزیابی کنیم. من فکر می کنم که ما همیشه با حضور مسی بهتر بازی می کنیم. با این حال در نبود مسی لوئیس سوارس تأثیرگذار بوده و ما از او به خاطر عملکردش واقعاً تشکر می کنیم. کوتینیو؟ در بازی های اخیر او هم فوق العاده بوده است. امروز او در نیمه اول بسیار خوب بود و در نیمه دوم مشکلاتی داشت اما کل تیم مشکل داشت. او کیفیت بازی ما را بسیار بالا می برد. در هر حال تا زمانی ما در بازی های مان سه گل بزنیم مسئله ای نیست. همیشه دنبال کلین شیت هستیم اما این بار دو گل خوردیم پس هنوز احتیاج به پیشرفت داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 95

به "فوتبال دنیا، والورده: روح بوتارکه چند باری خودش را به بارسلونا نشان داد!، لیونل مسی برگردد بازی مان بهتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، والورده: روح بوتارکه چند باری خودش را به بارسلونا نشان داد!، لیونل مسی برگردد بازی مان بهتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید