فوتبال دنیا، نارضایتی فیفا از نادیده گرفته شدن مراسم بهترین ها از سوی مسی و رونالدو

به گزارش مجله خبری تیرول، فوتبال جهان - فدراسیون جهانی فوتبال از رویکرد دو ستاره برتر حال حاضر جهان در قبال مراسم معرفی بهترین های این رشته ورزشی در سال 2018 راضی نیست.

فوتبال دنیا، نارضایتی فیفا از نادیده گرفته شدن مراسم بهترین ها از سوی مسی و رونالدو

به گزارش خبرنگاران، مراسم شب گذشته The Best یا همان معرفی بهترین های دنیای فوتبال توسط فیفا رنگ و بوی سال های گذشته را نداشت و دلیلش هم تعیین بود؛ غیب همزمان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو بازیکنی که در یک دهه گذشته مهمترین جوایز انفرادی دنیای فوتبال را از آن خود نموده اند.

غیبت این دو به خصوص رونالدو که هم نامزد کسب جایزه بود هم در مراسم معرفی بهترین بازیکن اروپا توسط یوفا، بازخوردی منفی از سوی فیفا داشته است به طوری که یکی از عوامل این سازمان هم به این صریحاً به این موضوع اذعان داشته است.

این نماینده فیفا که در مراسم حضور داشت و نامش فاش نشد، گفت: آنها فوتبال را بی اعتبار کردند و حتی درک نمی نمایند که این کار را انجام داده اند.

غیبت مسی و رونالدو در مراسم فیفا در حالی محسوس بود که ستاره ها و چهره های برجسته ای همچون لوکا مودریچ، محمد صلاح، سرخیو راموس، داوید دخه آ، کیلیان امباپه، تیبو کورتوا، رافائل واران، دنی آلوز، زین الدین زیدان، مائوریسیو پوچتینو، زلاتکو دالیچ، لوران بلان، دیدیه دشان، یواخیم لو، فابیو کاپلو، میشل سالگادو، ژولیو باپتیستا، نوانکو کانو، رنه ایگویتا، فدریک کانوته، رونالدینیو و رونالدوی برزیلی در آن حضور داشتند.

نکته ای که درباره مراسم سال جاری معرفی بهترین بازیکن فیفا تعیین بود، ارزش بیشتر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در قیاس با قهرمانی جام جهانی 2018 به عنوان معیاری برای انتخاب نامزدهای نهایی بود چرا که هر سه نامزد نهایی این جایزه فینالیست لیگ قهرمانان فصل گذشته بودند و هیچ نماینده ای از فرانسه که قهرمان جام جهانی 2018 شد، در بین آنها وجود نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 56

به "فوتبال دنیا، نارضایتی فیفا از نادیده گرفته شدن مراسم بهترین ها از سوی مسی و رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نارضایتی فیفا از نادیده گرفته شدن مراسم بهترین ها از سوی مسی و رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید