فتاحی: شورای تامین گفت بازی به تعویق بیفتد اما پرسپولیسی ها مخالفت کردند، مرا مقابل طرفداران قرار ندهید!

به گزارش مجله خبری تیرول، مسئول برگزاری بازی های لیگ فوتبال گفت: شب قبل از بازی پیشنهاد به تعویق افتادن بازی را به سرپرست باشگاه پرسپولیس دادیم اما نپذیرفت.

فتاحی: شورای تامین گفت بازی به تعویق بیفتد اما پرسپولیسی ها مخالفت کردند، مرا مقابل طرفداران قرار ندهید!

سعید فتاحی در واکنش به اظهارات ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه باید شرح دهد مجور برگزاری بازی فولاد و پرسپولیس را داشت یا نه، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ضروری است به آقای عرب اعلام کنم که سازمان لیگ هیچ بازی را بدون مجور برگزار نمی کند و اگر قرار بود بازی بدون مجور برگزار گردد این همه کوشش مسئولان نیروی انتظامی برای برگزاری امنیت در استادیوم انجام نمی شد.

وی با تاکید بر اینکه شب قبل از بازی به سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام نموده موافق به تعویق افتادن بازی هستند یا نه؟ یادآور شد: شورای تامین به خاطر مشکلاتی که در اهواز وجود داشت، قبل از بازی به ما گفت در صورت ممکن بازی فولاد و پرسپولیس روز دوشنبه برگزار گردد. من با عرب تماس گرفتم و به او گفتم حاضرید با فولاد روز دوشنبه بازی کنید که او مخالفت کرد و خواست چون تیمش در اهواز است بازی در همان زمان از قبل اعلام شده، برگزار گردد. ما هم گفتیم زمان بازی تغییر نخواهد کرد. ظهر امروز (یکشنبه) نه برق استادیوم بلکه برق کل منطقه مشکل داشت. به خاطر همین مسئله، رختکن ها تاریک بود و من از آقای برانکو خواهش کردم بازیکنان تیمش چند دقیقه روی نیمکت بنشینند تا برق وصل گردد که این اتفاق هم رخ داد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ گفت: در حین اینکه برق استادیوم مشکل داشت به برانکو گفتم اگر شما راضی هستید بازی را لغو و در یک فرصت مناسب برگزار کنیم اما چون برنامه بازی های لیگ فشرده است ممکن است در آینده برگزاری این بازی کار شما را سخت تر و برنامه بازی های تان را فشرده تر کند. او هم گفت مشکل ندارد و ما بازی می کنیم اما خواست بازی با چند دقیقه تاخیر شروع گردد تا بازیکنان تیمش بتوانند خود را آماده بازی نمایند که ما هم 15 دقیقه دیرتر بازی را شروع کردیم. برانکو، دستیارانش و قنبرپور به اضافه خبرنگاران شاهد ماجرا بودند و می توانند حرف های مرا تایید نمایند. خوب نیست با یکسری صحبت ها مرا جلوی طرفداران محترم پرسپولیس قرار دهند. ما فقط می خواستیم قانون را اجرا کنیم. در هر صورت بازی برگزار شده و نتیجه اش شکست پرسپولیس بوده که این را نباید به حساب مسائل حاشیه ای گذاشت. فوتبال برد و باخت دارد و بعضی مسائل از جمله قطعی برق را هم باید به حساب اتفاقات گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که چرا وقتی مسئول تبلیغات دور زمین بازی های لیگ، سازمان لیگ است، پرسپولیس باید به خاطر تبلیغات در استادیوم آزادی جریمه گردد، مطرح کرد: ما کاری به استادیوم نداریم و طرف حساب مان تیم میزبانی است که استادیوم را محل میزبانی خود معرفی نموده است. اینکه گفته شده شرکت تجهیز مسئول استادیوم آزادی است درست اما شرکت تجهیز هم مانند پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش است. در این ماجرا هم طرف حساب ما باشگاه پرسپولیس است. قبل از بازی پرسپولیس و پدیده وقتی آن تبلیغ را در استادیوم مشاهده کردیم به احترام طرفداران پرسپولیس اجازه برگزاری مسابقه را دادیم و پیگیری ماجرا را به بعد از آن موکول کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 157

به "فتاحی: شورای تامین گفت بازی به تعویق بیفتد اما پرسپولیسی ها مخالفت کردند، مرا مقابل طرفداران قرار ندهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: شورای تامین گفت بازی به تعویق بیفتد اما پرسپولیسی ها مخالفت کردند، مرا مقابل طرفداران قرار ندهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید