صادرات صنعتی استان اردبیل به 32 میلیون دلار رسید

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، حامد عاملی عصر چهارشنبه در ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استان اردبیل توضیح داد: با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی بخش صنعت استان اردبیل سیر صعودی و رو به رشد خود را طی نموده است.

صادرات صنعتی استان اردبیل به 32 میلیون دلار رسید

وی اضافه نمود: آنالیز آخرین آمار و شواهد در حوزه صادرات صنعتی از کسب صندلی مطلوب این استان در مقایسه با سایر استان های کشور خبر می دهد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: با وجود آمار بیکاری و کمبود درآمد سرانه و فراوری ناخالص داخلی در استان توجه به صنعت به عنوان محوری ترین برنامه های رونق اقتصادی تلقی می گردد و بدین منظور باید از تمامی ابزارها برای ارتقای کیفی سطح اقتصادی و صنعتی استان حمایت گردد.

عاملی بر نقش مهم بانک ها در حمایت از سرمایه در گردش واحدهای فراوریی و صنعتی تاکید نمود و اضافه نمود: با وجود اینکه سرمایه گذاری های دولتی پیش از این در بخش مذکور از وضعیت چندان مناسبی برخوردار نبود اما با حمایت های اخیر در حوزه صنعت از مسیر رو به رشدی برخوردار هستیم.

وی اضافه نمود: تامین سرمایه ثابت برای سرمایه گذاران زمینه دلگرمی آنان برای افزایش بهره وری و میزان فراوریات را فراهم می نماید تا از ظرفیت موجود کارخانه ها و واحدهای فراوریی و صنعتی به بهترین شکل استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 131

به "صادرات صنعتی استان اردبیل به 32 میلیون دلار رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادرات صنعتی استان اردبیل به 32 میلیون دلار رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید