دوره آموزشی تربیت بدنی و سلامت آموزگاران در بوشهر برگزار گردید

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، حسن قلندری صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مهارت های عمومی تربیت بدنی و سلامت ویژه آموزگاران در بوشهر گفت: هزار و 997 آموزگار ابتدایی دوره اول استان در این دوره شرکت خواهند کرد که این دوره با حضور 446 آموزگار ابتدایی دوره اول در شهرستان بوشهر آغاز به کار کرد.

دوره آموزشی تربیت بدنی و سلامت آموزگاران در بوشهر برگزار گردید

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان بوشهر اضافه نمود: این دوره به منظور آشنایی هرچه بیشتر آموزگاران پایه با مهارتهای بنیادین، بازیهای گروهی، آموزش تلفیقی، گرم کردن و سرد کردن، بهداشت و تغدیه انجام خوهد شد تا در مدارس فاقد آموزگار تربیت بدنی توانمندی آموزگاران پایه افرایش یابد و گامی موثر در جهت سلامتی و نشاط دختران صورت پذیرد.

قلندری با بیان اینکه ورزش در کسب سلامت جسمی و روحی دانش آموزان اهمیت فراوانی دارد و برخورداری معلمان ورزش از مهارت های لازم احتیاج است ادامه داد: با اجرای منظم دوره، آموزگاران تربیت بدنی در سال تحصیلی پیش رو با دانش بیشتری سر کلاس های درس حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه هدف این طرح توسعه فرهنگ ورزش، افزایش نشاط و تحرک دانش آموزان و آموزگاران و افزایش توانمندی معلمان است یادآور شد: دوره آموزشی مهارت های عمومی تربیت بدنی و سلامت ویژه آموزگاران به میزان 40 ساعت برای همه دبیران تربیت بدنی این استان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر تشویق دانش آموزان به امر ورزش گفت: باید همکاران آموزگار ومربی با اجرای برنامه های متنوع ورزشی و نوآورانه کوشش نمایند تا دانش آموزان میل بیشتری به ورزش داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با بیان اینکه کیفیت برگزاری این دوره از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، اضافه نمود: عناوین وسرفصل های دوره آموزشی براساس شیوه نامه انجام می گیرد که باید تا انتها شهریور ماه دوره آموزشی به انتها برسد.

وی با اشاره به اهمیت درس تربیت بدنی درمدارس ونقش کلیدی ورزش در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، هدف از گنجاندن این درس را، تربیت نسلی پویا، بانشاط وتندرست دانست.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اضافه نمود: در آموزش وپرورش اولین نگاه و رویکرد ما به ورزش تعلیم و تربیت است و این دوره های آموزشی با این نگاه برگزار می گردد.

این طرح با مشارکت وحمایت معاونت رئیس جمهور در امور زنان وخانواده برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 37

به "دوره آموزشی تربیت بدنی و سلامت آموزگاران در بوشهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره آموزشی تربیت بدنی و سلامت آموزگاران در بوشهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید