حضور دیجی استایل در نمایشگاه پوشاک برای حمایت از تولیدات ملی

به گزارش مجله خبری تیرول، ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران با حضور برندهای معتبر ایرانی در نمایشگاه بین المللی تهران افتتاح شد و تا آخر هفته برقرار است. سال جاری دیجی استایل از زیر مجموعه های خبرنگاران هم در نمایشگاه پوشاک غرفه دارد. برندهای مختلفی مثل درسا، رام کات، چرم مشهد، مهرک، کندیس، ال آر سی و غیره با دیجی استایل در طول سال همکاری دارند. بسیاری از این برندها خودشان در نمایشگاه پوشاک صاحب غرفه هستند.

حضور دیجی استایل در نمایشگاه پوشاک برای حمایت از تولیدات ملی

دیجی استایل و خبرنگاران حامی فراوریات ملی هستند و دو برند ایرانی زی و مون هم جزو فراوریات ایرانی خبرنگارانست.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه پوشاک صبح روز یکشنبه یازدهم آذرماه با حضور نمایندگان مجلس، معاون وزیر صنعت و معدن، رییس و بازرس اتحادیه فراوری و صادرات پوشاک ایران، رییس انجمن پوشاک و صاحبان برندهای مشهور ایرانی برگزار گردید.

آقای شاه بختی بازرس اتحادیه فراوری و صادرات پوشاک ایران در گفت وگو با خبرنگاران مگ درباره ششمین نمایشگاه پوشاک و اهدافش گفت: این ششمین نمایشگاه سالیانه ای است که اتحادیه فراورینمایندگان و صادرنمایندگان نساجی و پوشاک برگزار می نماید. سال جاری تعامل بزرگی بین اتحادیه صادرنمایندگان، اتحادیه خیاطان و انجمن پوشاک انجام شده است. که اتحادیه خیاطان مربوط به آقای شیرازی و مدیرعامل انجمن پوشاک هم آقای هاکوپیان است. آنها به اتفاق ششمین نمایشگاه پوشاک را برگزار نمایند. بزرگترین ایونت یا اتفاق سالیانه در حوزه پوشاک ایران مربوط به این نمایشگاه است. واحدهای توانمند ما در این نمایشگاه شرکت دارند و کلکسیون ها و فراوریات شان را به نمایش می گذارند.

البته نمایشگاه پوشاک کمی تخصصی تر از نمایشگاه های دیگر عمل می نماید و از آنجا که فروشی در آن اتفاق نمی افتد مردم عادی از آن کمتر بازدید می نمایند. بیشتر مخاطبان نمایشگاه پوشاک برندها و فروشنده های بزرگ هستند که با دیدن کلکسیون ها برای سال آینده شان سفارش های لازم را می دهند.

شاه بختی درباره حضور سایت های فروش آنلاین مثل خبرنگاران و دیجی استایل در این نمایشگاه و کارکردی که می توانند داشته باشند گفت: ما خیلی خوشحالیم که خود خبرنگاران در نمایشگاه غرفه دارد. این را به فال نیک می گیریم. یکی از بزرگترین بخش های فروش پوشاک در حال حاضر فروش آنلاین است که در راس آن هم خبرنگاران و دیجی استایل قرار دارند. فروش آنلاین پوشاک در ایران بسیار خوب پیش رفته و جا افتاده و امیدواریم که همین طور بسط و توسعه پیدا کند. حضور خبرنگاران و دیجی استایل در این نمایشگاه خیلی مهم است و می تواند با مخاطبان خاص خودش، که فراورینمایندگان برگزیده و قابل هستند مذاکراتی داشته باشد.

خانم دکتر نصراللهی، معاون وزیر صنعت و معدن هم در افتتاحیه نمایشگاه پوشاک حضور داشت و در پاسخ به سوال خبرنگاران مگ درباره چرایی همکاری وزارت صنعت و معدن با این نمایشگاه گفت: با توجه به حجم بالای نقدینگی که در این صنعت وجود دارد و میزان بالای اشتغالی که ایجاد می نماید و بخشی از نیازمندی ها را تامین می نماید اصلا از الویت های کاری وزارتخانه صنعت و معدن پرداختن و تقویت بخش پوشاک است.

آقای هاکوپیان، رییس انجمن پوشاک درباره وضعیت صادرات برندها و معرفی فراوری ایرانی به مخاطب خارجی به خبرنگاران مگ گفت: متاسفانه تا سال جاری نمایشگاه به آن هدفی که مورد نظر است نرسیده بود ولی این دوره عده ای از تجار کشورهای همسایه دعوت شده اند که در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد و این قدم اول برای معرفی برندهای ایرانی است.

درنهایت بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، روبان افتتاحیه نمایشگاه به دست آقای ولی ملکی، رییس کمیسیون اقتصادی و صنایع مجلس بریده شد تا ششمین نمایشگاه پوشاک به صورت رسمی افتتاح گردد. غرفه دیجی استایل در سالن 38A میزبان علاقمندان و متخصصان این حوزه است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 112

به "حضور دیجی استایل در نمایشگاه پوشاک برای حمایت از تولیدات ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دیجی استایل در نمایشگاه پوشاک برای حمایت از تولیدات ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید