جودو بازی های آسیایی، محجوب ایپون شد و به فینال نرسید

به گزارش مجله خبری تیرول، نماینده وزن 100+ کیلوگرم جودوی ایران در دیدار نیمه نهایی بازی های آسیایی 2018 برابر حریف مغول ضربه فنی شد و از رسیدن به دیدار فینال بازماند.

جودو بازی های آسیایی، محجوب ایپون شد و به فینال نرسید

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی،در ادامه بازی های آسیایی 2018 اندونزی و در روز سرانجامی رقابت های جودو، جواد محجوب چهارمین و آخرین نماینده جودوی مردان ایران پس از استراحت در دور نخست برابر بکوبلات توکتوگونوف از قراقیزستان به روی تاتامی رفت و در سرانجام با امتیاز وازاری برابر این حریف به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد.

محجوب دارنده مدال های طلا و نقره آسیا و نفر 12 رنکینگ جهانی اما در مبارزه نیمه نهایی برابر دورنبایار اولزیبایار قهرمان جوانان جهان 2014 و نقره بازی های آسیایی 2014 و نفر یازده رنکینگ جهانی از مغولستان به روی تاتامی رفت و در سرانجام ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.محجوب در حالیکه دو اخطار از داور دریافت نموده بود در ثانیه های سرانجامی در حالیکه قصد داشت با اجرای فن پیروز این مبارزه گردد با بدل حریف روبرو و ضربه فنی شد.

نماینده سنگین وزن جودوی ایران برای کسب مدال برنز بازی های آسیایی 2018 باید در دیدار رده بندی برابر بکمراد اولتی بویف دارنده مدال برنز گرندپری هوهات چین در سال 2018 و نفر 41 رنکینگ جهانی برود.

محجوب برای سومین مرتبه در بازی های آسیایی حاضر گردیده و یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال طلای این رقابت ها بود،وی در بازی های آسیایی 2010 گوانگجو و بازی های آسیایی 2014 اینچئون به ترتیب در صندلی هفتم و پنجم وزن 100- کیلوگرم نهاده شد و از رسیدن به مدال بازماند.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و محمد بریمانلو نیز در وزن 73- کیلوگرم به مدال برنز رسید.علیرضا خجسته نیز در وزن 66- کیلوگرم در هماندور نخست حذف شد.

مبینا عزیزی و جهان آقایی دو نماینده جودوی بانوان ایران نیز از دور رقابت ها رقابت ها کنار رفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 29

به "جودو بازی های آسیایی، محجوب ایپون شد و به فینال نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جودو بازی های آسیایی، محجوب ایپون شد و به فینال نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید