توضیحات رامبد جوان درباره شائبه های مالی خندوانه

به گزارش مجله خبری تیرول، رامبد جوان با بیان اینکه ما گانگستر نیستیم بلکه برنامه سازیم، درباره شائبه های مالی برنامه خندوانه و اینکه گفته می گردد ارگانی مانند سپاه از آن حمایت می نماید، توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات رامبد جوان درباره شائبه های مالی خندوانه

به گزارش خبرنگاران، نشست خبری برنامه خندوانه صبح امروز در استودیوی این برنامه برگزار گردید. رامبد جوان در این نشست که برای پخش از شبکه نسیم ضبط می شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

جوان درباره نظارت بر شوخی های خنداننده شو از سوی صداوسیما توصیح داد: نظارت در تلویزیون کلی است و همه شبکه ها نظارت کلی دارند. برخی شبکه ها بنا به تعریفی که دارند کارگرد و وظایفی مشخصی دارند. در این میان شبکه نسیم هم تعریف سرگرمی و کمدی دارد و قرار است شوخی های زیادی در آن دیده گردد. برنامه خندوانه هم در این پنج فصل روی کمدی و خندیدن کار نموده است و شاید خودش به تعریف جامع تری از شوخی رسیده باشد. اگر کسی فکر می نماید دست خندوانه در برخی موارد بازتر است به این خاطر است که شبکه نسیم شبکه کمدی است و برنامه هم به دستور زبان مشخصی با شبکه و مخاطبان رسیده است.

او همچنین درباره گله هایی که بعضا از سوی شرکت نمایندگان در مسابقه خنداننده شو مبنی بر محدودیت های زیاد عنوان می گردد، گفت: اگر دوستان خنندانده شو گله می کردند که محدودیت دارند به خاطر عدم آشنایی با ساختار تلویزیون است. از طرفی دیگر هم یکی از عناصر مهم در اینکه شوخی ها وقیح به نظر بیاد یا جا بیفتد، رسانه ها هستند. اینکه چقدر از این شوخی ها حمایت می نمایند. اگر دقت کنید بیشتر شوخی بچه ها مربوط به خانواده است تا دیگر گله ای وجود نداشته باشد.

چرا سپاه باید به خندوانه پول بدهد؟!

علی احمدی، تهیه نماینده برنامه خندوانه هم در پاسخ به پرسشی درباره شائبه های مالی برنامه و حمایت ارگانی مانند سپاه از آن، گفت: پیش از هر چیزی این سوال نشان دهنده قدرت و در عین حال بی قاعدگی شبکه های اجتماعی است. رسانه ها باید به این مواردی که سندی برایشان وجود ندارد توجه ننمایند و این موضوعات را بزرگ ننمایند. اگر هم سندی منتشر گردیده، مخدوش بوده است.

جوان نیز در این زمینه شرح داد: چرا سپاه باید به خندوانه پول بدهد؟!؛ مگر خندوانه بودجه و اسپانسر ندارد؟! زدن این حرف ها و بیان این ادعاها کاری ندارد. آنقدر بعضی حرف ها خنده دار است که اصلا نیازی به جواب نیست. همانند اینکه گفتند عموی من سپاهی است که من اصلا عمو ندارم. ما گانگستر نیستم ما برنامه سازیم!؛ بنابراین چرا باید در تبریز پاساژ بالا بکشم؟ جالب است که بدانید همه مکانیزم درآمدسازی ما در حرفه خودمان است. اگر پولی دربیاوریم با آن فیلم می سازیم. ما سال جاری توانستیم بودجه هایی را تامین کنیم و از طریق درآمدی که داشتیم سه فیلم بسازیم و این اتفاق خیلی خوبی است که سه گروه توانستند کار بنمایند. اینکه بتوانیم امکانات ببشتر برای همکاران خودمان فراهم کنیم، قطعا اتفاق خوبی است.

او ادامه داد: باید به این سولات توجه کرد که اگر سپاه به ما پول بدهد تعهد ما به او چیست؟ پس ما برای چه آنقدر وقت برای اسپانسرمان می گذاریم؟ الان سپاه با عنوان اوج کار فرهنگی می نماید و نیازی به این حرف ها نیست که بخواهد ما را حمایت کند. همه ما می توانیم درباره هم حرف های زیادی بزنیم. سواد رسانه ای که قطعا اهالی رسانه از ان بهره مند هستند، یعنی تشخیص بدهیم چه اخباری درست و چه اخباری غلط است و تشخیص درست یا غلط بودن این حرف ها بیش از هر کسی وظیف شماست.

این گزارش در حال به روزرسانی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 22

به "توضیحات رامبد جوان درباره شائبه های مالی خندوانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رامبد جوان درباره شائبه های مالی خندوانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید