تمدید مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه ادبی ریحانه

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، دبیرخانه جایزه ادبی ریحانه با اعلام این خبر اضافه نمود: از تاریخ 1 تا 7 اسفندماه 1397 سومین دوره از جایزه ادبی ریحانه توسط مرکز اسلامی فاطمیه(س) برگزار خواهد شد که طی آن کلیه علاقه مندان، شاعران و داستان نویسان می توانند آثار ادبی خود را بر اساس محورهای معین شده، به دبیرخانه جایزه ارسال نمایند.

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه ادبی ریحانه

جایزه ادبی ریحانه دربرگیرنده 3محور اصلی: حضرت فاطمه زهرا(س)؛ زندگی فردی و خانوادگی؛ حضرت فـاطمه زهـرا(س)؛ جـامعه اسـلامـی؛ حضرت فـاطمه زهرا(س)؛ معارف دینـی است و بنا بر اعلام، به نیت 14 معصوم، 14 جایزه به برگزیدگان شعر و داستان اهدا خواهد شد.

بر این اساس و بر پایه داوری آثار رسیده، به 3 اثر برتر در هر یک از بخش های شعر و داستان جوایزی اهدا خواهد شد و از 4 اثر در هر بخش تقدیر خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار 5 بهمن ماه 1397 تمدید شد؛ علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی: [email protected] ارسال نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های: 09027116990 / 38213372- 071 تماس بگیرند.

جایزه ادبی ریحانه توسط مرکز اسلامی فاطمیه(س) و با همکاری معاونت خانواده و امور بانوان ریاست جمهوری، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرکز فارس، شهرداری شیراز، سازمان اسناد و کتابخانه ملی مرکز فارس، آستان مقدس احمدی و محمدی، انجمن فرهنگ و ادب شیراز و بعضی نهادها و سازمان های دیگر برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگاران، سومین دوره جایزه ادبی ریحانه ویژه شعر و داستان در تهران، شیراز و شهرستان مُهر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 139

به "تمدید مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه ادبی ریحانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه ادبی ریحانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید