بیش از 140 پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، بهمن طیبی، صبح یکشنبه در نشست خبری چله انقلاب اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان سال گذشته به عنوان دستگاه برتر دهه فجر با 300 برنامه انتخاب شد.

بیش از 140 پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد

وی اضافه کرد: سال جاری تعداد برنامه های خود را از لحاظ کمی به 400 برنامه رساندیم و قول داده بویدم که در چهلمین سالگرد انقلاب اقدامات بهتری داشته باشیم.

طیبی گفت: در طول سال گذشته اتفاقات شایسته ای در جامعه ورزش رخ داد و بزرگترین مسابقات تاریخ گلستان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته حجم بزرگی از مهمانان خارجی و داخلی برای مسابقات مختلف به استان آمدند و سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود.

طیبی توضیح داد: در بزرگترین رویداد مسابقات آسیایی گلستان با اعزام 34 مربی و ورزشکار حضور داشتیم و این اتفاق بی نظیری بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان اعلام کرد: سومین المپیاد نوجوانان با چهار هزار ورزشکار و جام روستا قهرمان را هم برگزار کردیم.

اختصاص 133 میلیارد تومان به حوزه ورزش

وی گفت: 133 میلیارد تومان در سفر رئیس جمهوری به گلستان تعلق گرفت که در نوع خود بی نظیر است.

طیبی با بیان این که پروژه های اساسی استان در حوزه ورزش با این پول انجام خواهد شد، اظهار کرد: سالن 6 هزار نفری گرگان با اختصاص 60 میلیارد تومان، مجتمع ورزشی گنبدکاووس با 40 میلیارد تومان، خانه ژیمناستیک گرگان با 20 میلیارد تومان انجام خواهد شد و 13 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تعلق خواهد یافت.

وی گفت: در دهه فجر 13 پروژه افتتاحی و کلنگ زنی داریم که 6 پروژه کلنگ زنی و بقیه افتتاح خواهد شد؛ خانه وزنه برداری، سالن ورزشی روستاهای گرگان، جاده سلامت بندرگز، علی آباد و کردکوی افتتاح و مرکز سنجش جسمانی چند شهر، استخر گنبدکاووس و کردکوی هم کلنگ زنی می گردد.

طیبی با بیان این که سعی می کنیم هتل ورزش تا دهه فجر افتتاح گردد، تأکید کرد: مسابقات زیادی در سطوح مختلف در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری، گلباران مزار توسط ورزشکاران، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات جام روستا قهرمان و غیره از برنامه های ما در چهلمین سالگرد انقلاب است.

وی در مورد برنامه های حوزه فرهنگی گفت: همایش آنالیز نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف انقلاب، تجلیل از ایثارگران، نشست در مورد حکومت های نوظهور و برگزاری کارگاه های مختلف از جمله برنامه است.

طبیبی با بیان این که 140 پروژه نیمه تمام در گلستان وجود دارد، اظهار کرد: مسابقات اسکواش غرب آسیا در 30 بهمن یا اوایل سال 98 در گلستان برگزار می گردد.

وی با بیان این که سرانه فضای ورزشی در اوایل انقلاب 14 صدم متر بوده و اکنون به 57 صدم متر رسیده است، شرح داد: تعداد مربیان، تعداد داوران بعد از انقلاب افزایش یافته و 14 سالن تخصصی برای بانوان داریم و اتفاقات خوبی در حوزه ورزش روستاها رخ داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان اعلام کرد: در سال گذشته 100 خانه ورزش روستا تجهیز کردیم و قصد داریم که آن را ادامه دهیم.

وی همچنین از افزایش تعداد مدال ها فراملی و ملی استان در مسابقات مختلف در سنوات گذشته اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 146

به "بیش از 140 پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 140 پروژه نیمه تمام ورزشی در گلستان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید