بسته خبری پرسپولیس، سه بازیکن در خطر محرومیت

به گزارش مجله خبری تیرول، سه بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت از بازی برگشت برابر السد قرار دارند.

بسته خبری پرسپولیس، سه بازیکن در خطر محرومیت

به گزارش خبرنگاران ،

خطر محرومیت

سه بازیکن پرسپولیس در لیگ قهرمانان یک اخطاره اند و اگر در بازی رفت برابر السد کارت زرد بگیرند، محروم خواهند شد. بشار رسن، شجاع خلیل زاده و علی علیپور اخطاری های تیم برانکو هستند که اگر از داور بازی سه شنبه این هفته کارت بگیرند، شانس همراهی پرسپولیس در بازی براگشت برابر السد را از دست می دهند.

انصاری به قطر نمی رود

از بین محرومان و مصدومان پرسپولیس، تنها یک بازیکن به قطر می رود. کاروان پرسپولیس ساعت 11:45 یکشنبه به سمت دوحه پرواز و کمال کامیابی نیا هم همراهی اش می نماید. محمد انصاری اما در تهران می ماند و محسن ربیع خواه و حسین ماهینی هم به دلیل مصدومیت در این سفر جایی ندارند.

تمرین در اسپایر

میزبان پرسپولیسی ها در قطر، هتل تورچ دوحه است و آنها تمرینات شان را هم در کمپ اسپایر برگزار خواهند کرد. پرسپولیس تمرینات یکشنبه و دوشنبه خود را در قطر برگزار می نماید.

برانکو در میهمانی سفارت

سفیر کرواسی در تهران تغییر نموده و به همین دلیل سفیر فعلی که قرار است به زودی به کشورش برگردد، امروز یک میهمانی ناهار برای خداحافظی اش برگزار کرد و برانکو ایوانکوویچ هم به عنوان یکی از دوستان آقای سفیر، به این میهمانی رفت. زلاتکو کرانچار هم یکی دیگر از مدعوین بود.

رکوردشکنی ژاوی

کاپیتان اسپانیایی السد در بازی با پرسپولیس رکورد می زند. به نوشته روزنامه الشرق قطر، ژاوی هرناندز به رکورد کاپیتان سابق اینتر که بیشترین تعداد بازی را دارد رسیده است و هم تراز با خاویر زانتی 1114 بازی در کارنامه دارد که در بازی بعدی برابر السد این رکورد شکسته و او به تنهایی صاحب رکورد بیشترین تعداد بازی در فوتبال خواهد شد.

السد بدون مصدوم و محروم

نماینده قطر با همه بازیکنانش به استقبال پرسپولیس می رود. به نوشته الرای، حسن الهیدوس مصدوم برای بازی مقابل پرسپولیس مسئله ای ندارد و سعد الدوساری دروازه بان اصلی السد هم شرایط بازی کردن را پیدا نموده و بعد از هفته ها دوری می تواند برابر پرسپولیس به میدان برود. هر چند فریرا هنوز تصمیم نهایی را درباره او نگرفته است.

2 – 380

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 10 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 60

به "بسته خبری پرسپولیس، سه بازیکن در خطر محرومیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، سه بازیکن در خطر محرومیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید