برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اصفهان

به گزارش مجله خبری تیرول، تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین آخر خود قبل از بازی با سپاهان را امروز (شنبه) در استادیوم شهید کاظمی دنبال کرد.

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اصفهان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین تمرین خود را امروز قبل از پرواز به اصفهان در استادیوم شهید کاظمی انجام دادند. تمرین امروز پرسپولیس در حالی آغاز شد که در آستانه بازی با سپاهان، اخبار گوناگونی در اطراف باشگاه موج می زند.

آغاز تمرین از ساعت 11 بود و برانکو ایوانکوویچ قبل از سوت آغاز تمرین، دقایقی را با بازیکنان صحبت کرد. مارکو استیلینوویچ آغازگر تمرین بود و ایگور هم با دروازه بان ها به کارهای اختصاصی پرداخت. هندبال در نیمی از زمین، تصویرسازی حرکت بازیکنان در زمین هنگام حمله و دفاع و بازی فوتبال زیر نظر سرمربی و دستیارانش بخش هایی از برنامه تمرین امروز بود. پس از آن، بار دیگر تمرینات بدنی در دستور کار قرار داشت.

ارسال روی دروازه، پاس های عمقی و شوتزنی، بخش های بعدی برنامه شاگردان برانکو بود. بازیکنان پس از تمرین و ناهار در اختیار خود بودند و اعلام شد؛ باید تا ساعت 15 در فرودگاه حضور پیدا نمایند.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 16:10 امروز تهران را به مقصد اصفهان ترک می نماید و فردا در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 115

به "برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید