بخش جراحی قلب به بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان افزوده گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی شامگاه چهارشنبه در جلسه مشترک با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای یاری به واحدهای تولیدی دولت در استان ها اعتبارات 60 میلیارد تومانی و در شهرستان ها اعتبار 250 میلیون ریالی را تضمین نموده است، گفت: در این راستا کمیته صیانت از واحدهای تولیدی نیز تشکیل گردیده است که به واحدهای دارای مشکل یاری می نماید.

بخش جراحی قلب به بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان افزوده گردد

وی ادامه داد: دولت در امسال باید تا سقف یک میلیون فرصت شغلی ایجاد کند و با توجه به اینکه کشور در شرایط خاصی قرار گرفته است باید با اقدامات موثر فضای ناامیدی را به امید پیش ببریم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: در این وضعیت تنها با همدلی و همراهی سه قوه می توان به اهداف رسید و دشمن را ناامید کرد.

وی به آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان اصفهان نیز اشاره نمود و گفت: در این استان 3 میلیون نفر از این بیمه بهره مند هستند که به همین دلیل باید ظرفیت های بخش درمان را افزایش دهیم به ویژه اینکه جراحی قلب باید به بخش های درمانی تامین اجتماعی در اصفهان اضافه کرده گردد.

محسنی بندپی توضیح داد: یکی از برنامه های مشترک بهزیستی با شهرداری ها بوده است به طوریکه باید مراکز توانمندسازی معتادان با همکاری این دو نهاد به نتیجه برسد تا هدف سلامت اجتماعی در کشور محقق گردد.

وی گفت: دولت در نظر دارد از نظر معیشتی به کارگران در این شرایط نگاه خاص داشته باشد که در همین راستا تدابیر ویژه برای 11 میلیون خانوار که کارگران هم از جمله آنها هستند اندیشیده گردیده است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت همچنین برای معیشت عام هم برنامه هایی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 46

به "بخش جراحی قلب به بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان افزوده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش جراحی قلب به بیمارستان های تامین اجتماعی اصفهان افزوده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید