80 درصد دانش آموزان زنجانی تحت پوشش کلاس های هوشمند سازی هستند

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، مریم رشتچی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل اداره کل آموزش وپرورش استان، به هوشمند سازی مدارس در استان اشاره نمود و گفت: در حال حاضر دو هزارو 500 کلاس درس در هزارو 90 آکادمی استان هوشمند سازی گردیده است.

80 درصد دانش آموزان زنجانی تحت پوشش کلاس های هوشمند سازی هستند

وی اظهار کرد: طرح هوشمند سازی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم انجام گردیده و اداره کل آموزش وپرورش استان بر توسعه این مدارس تأکید جدی دارد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: طی امسال 40 کلاس درس تجهیزات هوشمند سازی تأمین گردیده و دو کلاس تعاملی در مدارس استان برگزار می گردد.

رشتچی تأکید کرد: در استان زنجان 80 درصد دانش آموزان تحت پوشش کلاس های هوشمند سازی گردیده هستند و 28 فرآیند الکترونیکی و غیرحضوری در این اداره کل انجام می گردد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان توضیح داد: از سال 89 که طرح هوشمند سازی مدارس آغاز گردیده در استان زنجان معلمان در دوره های آموزشی فناوری شرکت نموده اند و در اجرای طرح هوشمند سازی مدارس باید اولیاء دانش آموزان همکاری لازم را با سازمان آموزش وپرورش داشته باشند.

وی به مزایای استفاده از سیستم فناوری در مدارس اشاره نمود و گفت: امروزه تکنولوژی پیشرفت نموده و باید دانش آموزان با کامپیوتر آشنایی داشته باشند و با توانمندی ها و تکنولوژی ها روز جهان آشنا شوند.

رشتچی اعلام کرد: استفاده از فناوری روز باعث افزایش یادگیری دانش آموزش می گردد و معلمان هم بهتر می توانند مطالب را خیلی خوب به دانش آموزان منتقل نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 59

به "80 درصد دانش آموزان زنجانی تحت پوشش کلاس های هوشمند سازی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "80 درصد دانش آموزان زنجانی تحت پوشش کلاس های هوشمند سازی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید