40 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه سوریه می روند

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، یاسر عرب نیا، معاون ارتباطات و بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: حمایت صندوق از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه در راستای رویکرد جدید و فعالانه صندوق نوآوری در بحث توسعه بازار و گسترش همکاری های فناورانه شرکت های دانش بنیان صورت می گیرد تا این شرکت ها بتوانند با حضور در نمایشگاه های تخصصی داخلی و خارجی به عرضه توانمندی های خود بپردازند.

40 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه سوریه می روند

وی توضیح داد: بر همین اساس و با توجه به رویکرد فعالانه صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق در امسال بیش از 80 نمایشگاه بین المللی داخلی و 60 نمایشگاه بین المللی خارجی را تحت پوشش خود قرار داده است که پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه Syria Rebuild 2019 نیز یکی از این نمایشگاه های تخصصی بشمار می آید.

عرب نیا ادامه داد: حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور پاویون شرکت های دانش بنیان ایران در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه که از تاریخ 26 تا 30 شهریور ماه امسال در شهر دمشق برگزار می گردد، شامل تامین 70 درصد از هزینه های اجاره و ساخت غرفه شرکت های دانش بنیان تا سقف 20 میلیون تومان است.

معاون ارتباطات و بین الملل صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: از جمله زیرمجموعه های نمایشگاه بازسازی سوریه می توان به حوزه های ساختمان و کلیه زیر مجموعه های وابسته، برق و انرژی، انرژی های تجدیدپذیر، آب، تصفیه آب، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل، صنایع هوایی و دریایی، کشاورزی، ماشین آلات مرتبط و صنایع غذایی و بسته بندی، خودروهای سبک و سنگین و قطعات یدکی، بانک و سرمایه گذاری و بیمه، شرکت های دانش بنیان، تجهیزات بیمارستانی و دارو، صنعت پتروشیمی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیستم های امنیتی و اطفای حریق و... اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 440

به "40 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه سوریه می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 شرکت دانش بنیان به نمایشگاه سوریه می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید