4 قاتل جورج فلوید در لباس زندان ، 160 سال حبس در انتظار متهمان

به گزارش مجله خبری تیرول، پلیس آمریکا تصویر چهار افسر متهم به قتل در پرونده مرگ جنجالی جورج فلوید، شهروند سیاهپوست اهل مینیاپلیس را برای نخستین بار منتشر کرد.

4 قاتل جورج فلوید در لباس زندان ، 160 سال حبس در انتظار متهمان

به گزارش خبرنگاران، درک چووین که گفته می گردد پیش تر هم بارها سیاهپوستان را به مرگ تهدید نموده بود، متهم اصلی این پفراینده است و دادستان مینه سوتا اتهام او را به قتل درجه دو ارتقا داده است. سه افسر دیگر هم که در هشت دقیقه فشار زانوهای چووین بر گردن فلوید صحنه را تماشا می کردند، بازداشت و به مشارکت در قتل متهم شده اند.

انتظار می رود فرایند رسیدگی قضایی به پفراینده قتل جورج فلوید در آینده نزدیک شروع گردد و یکی از جنجالی ترین پفراینده های تاریخ معاصر آمریکا باشد. مقام های پلیس مینیاپلیس بلافاصله پس از انتشار خبر مرگ فلوید، هر چهار افسر را از کار برکنار و با شدت دریافت اعتراض ها و آشوب ها، چند روز بعد از مرگ افسران متهم را بازداشت کردند.

این نخستین بار است که تصویر چهار افسر پلیس آمریکا با لباس نارنجی زندانی ها در رسانه ها منتشر می گردد. گفته می گردد با توجه به اهمیت پفراینده، سلول چووین به دوربین هشدار خودکشی مجهز شده است. هر چهار افسر پلیس مینیاپلیس تحت تدابیر شدید امنیتی در زندان رمزی کانتی نگهداری می شوند.

اگر اتهام قاتلان فلوید در دادگاه ثابت گردد، به احتمال فراوان هر کدام به 25 تا 40 سال زندان محکوم می شوند. چووین پیش تر هم درگیر پفراینده های قضایی در پلیس آمریکا بوده و ممکن است همین کار او را بدتر کند. تو تائو، تامس لین و جی الکساندر کیونگ دیگر متهمان پفراینده قتل فلوید هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 1103

به "4 قاتل جورج فلوید در لباس زندان ، 160 سال حبس در انتظار متهمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 قاتل جورج فلوید در لباس زندان ، 160 سال حبس در انتظار متهمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید