2 مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای استان سمنان در سفر رئیس جمهور افتتاح می گردد

به گزارش مجله خبری تیرول، مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان از افتتاح 2 مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای این استان در سفر رئیس جمهور به استان سمنان اطلاع داد.

2 مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای استان سمنان در سفر رئیس جمهور افتتاح می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت پنج ساله کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

داوود فهندژ سعدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در سمنان، گفت: هم زمان با سفر رئیس جمهور به استان سمنان 2 مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای این استان در شهرستان های گرمسار و میامی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این 2 پروژه درمجموع برای 20 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می نماید و سهم هر یک از ا ین مجتمع ها 10 اشتغال است.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به امکانات این مجتمع ها افزود: این مجتمع ها عناصر خدماتی ـ رفاهی جاده ای مانند صندلی سوخت، نمازخانه، غرفه های تجاری و سرویس های بهداشتی را شامل می گردد.

سعدی با اشاره به اینکه این 2 مجتمع درمجموع در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شده است اعلام کرد: سهم هرکدام از این مجتمع ها 1.5 هکتار زمین بوده است.

وی بیان کرد: برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای سربداران میامی بیش از 30 میلیارد ریال از محل آورده بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

به گفته مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان سمنان، احداث مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای آفتاب ایوان کی در شهرستان گرمسار نیز 25 میلیارد ریال هزینه دربر داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 776

به "2 مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای استان سمنان در سفر رئیس جمهور افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مجتمع خدماتی رفاهی جاده ای استان سمنان در سفر رئیس جمهور افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید