هواپیمای مسافربری ترکیه به علت تهدید تروریستی به سوی کانادا تغییر راستا داد

به گزارش مجله خبری تیرول، مقام های کانادایی تاکید کردند: یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز به علت وجود تهدید تروریستی مجبور به تغییر جهت به سوی کانادا شده است.

هواپیمای مسافربری ترکیه به علت تهدید تروریستی به سوی کانادا تغییر راستا داد

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وبسایت فلایت رادار 24 به نقل از مقام های کانادایی بیان کرد: یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی ترکیش ایرلاینز که از نیویورک به سوی آنکارا در حال پرواز بوده، به علت تهدید تروریستی مجبور به تغییر راستا به سوی کانادا شده است.

این گزارش اضافه کرد: هواپیمای مسافربری ترکیه به علت تهدید تروریستی مجبور به فرود در فرودگاه بین المللی هالیفاکس کانادا شده تا تحقیق و آنالیز در مورد تهدید بمب گذاری در این هواپیما انجام گردد.

مقام های رسمی فرودگاه بین المللی هالیفاکس در این خصوص توضیحی ارائه نکرده اند ولی این مساله را تایید نمودند که پلیس کانادا هواپیما و چمدان های مسافران را مورد بازرسی قرار خواهد داد.

پلیس کانادا بیان کرد: تحقیق و آنالیز تهدید مربوط به بمب گذاری در این هواپیما هنوز در مراحل اولیه واقع شده است. پلیس در حال تحقیق برای شناسایی افرادی است که مسئول اعلام این تهدید هستند.

مقام های فرودگاه هالیفاکس بیان کردند: این هواپیما امروز یکشنبه سالم در فرودگاه به زمین نشسته است. این هواپیمای مسافربری 256 سرنشین داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 366

به "هواپیمای مسافربری ترکیه به علت تهدید تروریستی به سوی کانادا تغییر راستا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای مسافربری ترکیه به علت تهدید تروریستی به سوی کانادا تغییر راستا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید