نحوه برگزاری قرعه کشی مسابقات کشتی تغییر می نماید

به گزارش مجله خبری تیرول، به گزارش خبرنگاران، در اجرای فرآیند قرعه کشی جدید برای مسابقات کشتی، از فناوری بلاکچین (Blockchain) برای اطمینان از تصادفی بودن نحوه چینش ورزشکاران در جداول قرعه کشی مسابقات استفاده خواهد شد. این سیستم که برای اولین بار و در راستای جنبش المپیک انجام می گردد، توسط کمیته بین المللی المپیک مورد تصویب و تشویق قرار گرفته است.

نحوه برگزاری قرعه کشی مسابقات کشتی تغییر می نماید

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

سباستین گونات مدیر فناوری اطلاعات اتحادیه دنیای کشتی در این باره گفت: ما همواره در کوشش هستیم که عملیات قرعه کشی را بهبود بخشیم و در راستای شفافیت کامل در فرایند اجرای کار حرکت می کنیم. خوشحالم که می توانیم بلاکچین را معرفی کنیم زیرا این کار موجب صرفه جویی در زمان قرعه کشی و اطمینان از تصادفی بودن کامل آن می گردد.

وی ادامه داد: این قرعه کشی فقط برای یک بار برای هر رشته انجام می گردد (در تمامی اوزان) و ورزشکاران، مربیان و طرفداران می توانند سه روز پیش از مسابقات بعضی از جداول را مشاهده نمایند.

ژان دانیل ری مدیر ورزش اتحادیه دنیای کشتی نیز در خصوص نحوه جدید قرعه کشی توضیح داد: این یک گام بزرگ برای ما محسوب می گردد، زیرا به مربیان این دسترسی را می دهد که از قبل حریفان کشتی گیران خود را بشناسند تا فرایند آماده سازی آن ها را بهتر انجام دهند. فرایند اجرای کار همواره در دست آنالیز است و این تغییرات نشان می دهد که ما آماده انطباق با احتیاج مربیان، ورزشکاران و طرفداران خود هستیم.

وی اضافه نمود: در آغاز مسابقات هر رشته یک جلسه فنی برگزار می گردد، در حالی که پیش از این قبل از آغاز مسابقات یک جلسه فنی برگزار می شد و شرکت در این جلسه همچنان الزامی است.

اتحادیه دنیای تصمیم گرفته است برای مسابقات انتخابی المپیک در قاره اروپا و رقابت های انتخابی المپیک در سطح دنیا فقط یک بار قرعه کشی را انجام دهد (برای کل مسابقات) و در بازی های المپیک 2020 نیز قرعه کشی برای هر روز از مسابقات انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 704

به "نحوه برگزاری قرعه کشی مسابقات کشتی تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری قرعه کشی مسابقات کشتی تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید