منچسترسیتی و رد پیشنهاد هنگفت رئال مادرید

به گزارش مجله خبری تیرول، منچسترسیتی هیچ علاقه ای به فروش رحیم استرلینگ، ستاره انگلیسی خود به رئال مادرید ندارد.

منچسترسیتی و رد پیشنهاد هنگفت رئال مادرید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، امروز شبکه اسکای اسپورتس در گزارشی مدعی شد رحیم استرلینگ، وینگر تکنیکی و آماده سیتیزن ها در فصول اخیر تبدیل به گزینه اول رئال مادرید برای تابستان سال بعد شده و فلورنتینو پرز میخواهد زمینه انتقال این ستاره انگلیسی به برنابئو را فراهم کند.

اما ساعتی قبل منچستر ایوینینگ نیوز این اخبار را تکذیب نموده و اذعان داشت سیتی تمایلی به فروش رحیم استرلینگ ندارد. رئال مادرید قصد داشت گرت بیل را به علاوه رقم 70 میلیون پوند به سیتی پیشنهاد بدهد، اما پپ گواردیولا نمی خواهد یکی از ارزشمندترین مهره های خود را از دست بدهد.

طبق ادعای این نشریه، رئال مادرید برای خرید رحیم استرلینگ در تابستان سال بعد کار دشواری دارد و این پیشنهاد فعلی به هیچ وجه مورد قبول مدیران این تیم نخواهد بود. رحیم استرلینگ در سال های اخیر و از زمان حضور پپ گواردیولا روی نیمکت سیتی، تبدیل به یکی از تاثیرگذار ترین ستاره های این تیم در دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر شده و شرایط اقتصادی باشگاه سیتی نیز به شکلی است که می تواند حتی در برابر پیشنهاد اقتصادی احتمالا هنگفت رئال مادرید نیز ایستادگی نموده و رحیم استرلینگ را در تیم خود حفظ کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: teroll.ir شناسه مطلب: 528

به "منچسترسیتی و رد پیشنهاد هنگفت رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی و رد پیشنهاد هنگفت رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید